-
21. Data: 2010-05-17 08:44:41
Temat: Re: lancuch x zamiast o?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-05-14 17:27:30 +0200, Shreek <p...@M...onet.pl> said:
> że zaleca się zakuwanie a nie używanie zapinki.
A to zależy od mocy sprzęta. W większości motocykli do ~80 KM zapinki
(poprawnie założone) dają spokojnie radę.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
22. Data: 2010-05-17 11:29:32
Temat: Re: lancuch x zamiast o?
Od: ditron <t...@g...com>
On 17 Maj, 10:41, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> Bez przesadyzmu, na takim RK czy Reginie sprzęt parę kkm zrobi i na
> sezon czy dwa styknie. A
:)) Heh nie wiem czy teraz ty nie przesadziles stawiajac Reginie obok
RK !
Mam RK na scottoilerze i kreci sie juz >25 tys. km (6-ty sezon) nie
objawiajac zmeczenia.
Motor to CB500, normalnie jezdzony (tzn. nie oszczedzany).
-
23. Data: 2010-05-17 19:55:18
Temat: Re: lancuch x zamiast o?
Od: Shreek <p...@M...onet.pl>
a...@h...pl napisał(a):
> CAUTION: If your motorcycle came with a sealed-ring chain of any type
> (O-Ring, XW-Ring, RX-Ring, etc) it should always be replaced with a
> chain of equal or better type and grade. Do not use a non O-Ring
> chain.
No tłumaczem nie jestem ale z tego co rozumiem to jeśli motocykl był
wyposarzony w uszczelniany łańcuch to przy wymianie należy stosować taki
sam lub lepszy.
Nie używać łańcuchów bez uszczelnień.
:-)
--
M.
-
24. Data: 2010-05-17 19:58:48
Temat: Re: lancuch x zamiast o?
Od: Shreek <p...@M...onet.pl>
Shreek napisał(a):
> wyposarzony w uszczelniany łańcuch to przy wymianie należy stosować taki
wyposażony, wyposażony, wyposażony, wyposażony...
-
25. Data: 2010-05-23 21:16:38
Temat: Re: lancuch x zamiast o?
Od: ditron <t...@g...com>
On 17 Maj, 13:29, ditron <t...@g...com> wrote:
> nie objawiajac zmeczenia.
i se wykrakalem; chyba zaczal sie robic gumowaty ale 27 tysi
zrobione :]
-
26. Data: 2010-07-08 13:00:55
Temat: Re: lancuch x zamiast o?
Od: Slawek <d...@g...com>
de Fresz pisze:
> On 2010-05-14 17:27:30 +0200, Shreek <p...@M...onet.pl> said:
>
>> że zaleca się zakuwanie a nie używanie zapinki.
>
> A to zależy od mocy sprzęta. W większości motocykli do ~80 KM zapinki
> (poprawnie założone) dają spokojnie radę.
>
Ja słyszałem, że do 50-60 KM
p.