    From: a...@h...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: lancuch x zamiast o?
    Date: Fri, 14 May 2010 15:31:18 +0200

    de Fresz <d...@n...o2.pl> writes:

    > Też nie tak różowo. Były w ostatnich latach jakieś serie DIDów
    > przychodzące do nas z Czech (nie wiem czy aby tam nie
    > produkowane/składane/alboco), które były gówniane.

    > No i taki X-ring przy niezbyt mocnym sprzęcie i rozsądnym dbaniu
    > będzie niemal wieczny.

    Nawet szukalem o-ringowego ale od reki jest tylko jakis noname na
    allegro, a ze maszyna ma w tym roku 18 urodziny, to waham sie przed
    ladowaniem w remonty wiecej niz za nia zaplacilem.

    A szalec nie ma na czym, to nie r1.

    Dzieki za pomoc.

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm