  • 21. Data: 2012-07-13 13:15:14
    Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX [OT]
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 12:11, Piotr Klimek pisze:

    > Jak kupowalem DT od newroma to nawet zalał do pełna! :)

    Nasikal, nasikal.
    Nie nazywajmy szamba perfumeriom!

    pozdr
    newrom

  • 22. Data: 2012-07-13 13:35:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 Jul 2012 13:15:14 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nasikal, nasikal.
    > Nie nazywajmy szamba perfumeriom!

    Faktem jest, że do dzisiaj cuchnie jak się go odpali - ale myślałem, że 2T
    tak mają...

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2012-07-13 13:46:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 13:35, Piotr Klimek pisze:

    > Faktem jest, że do dzisiaj cuchnie jak się go odpali - ale myślałem, że 2T
    > tak mają...

    Maja, jak sie gownem uszczelnia simmeringi. Gowno za darmo, a simmeringi
    kosztuja po 4pln/szt, wiec nie bylo sensu inwestowac skoro wiedzialem ze
    sprzedam. Nie. No!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 24. Data: 2012-07-13 14:26:02
    Temat: Re: łańcuch DID VX a ZVMX
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    > Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy
    > lancuch tym na dluzej _powinien_ starczyc. Ale wcale nie musi wytrzymac
    > 1.5 raza dluzej. W Trampku tego szwungu nie masz za wiele, singiel to to
    > nie jest wiec wlasciwie kazdy lancuch _dedykowany_ do niego bedzie robil
    > dobrze.

    W tym przypadku droższy łańcuch ma tylko grubsze boczne płytki. Być może
    ma grubsze sworznie. To że ma wyższą siłę zrywającą nie oznacza, że
    wolniej się zużywa. Może być nawet odwrotnie.

    Ja do tej pory zmieniałem łańcuchy bo się wyciągały a nie zrywały :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2012-07-13 23:57:52
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    W dniu piątek, 13 lipca 2012 07:28:40 UTC+2 użytkownik Jasio napisał:
    > Użytkownik &quot;ARO&quot; &lt;a...@p...pl&gt; napisał w wiadomości
    >
    > &gt; wschód) na b. długą trasę, to miało by to jakiś sens. A tak nie chcę
    > &gt; robić przyszłemu właścicielowi dobrze.
    > ~~~~~~~~~~~
    > To dobre.
    >
    > Olej wlej gówniany, bo po co mu dobry?
    > BTW na klockach też można przyoszczędzić.
    >
    > Dobrze zrozumiałem, że jeśli motur się rozpadnie po końcu Twojego
    > użytkowania, to będzie OK?

    Co to za skurwiała grupa?!
    4-ty post i od razu skrajny debil !!!
    Barania łako! Patrz mnie na usta tłumoku . Garkotłuku preclowski.
    VX to najwyzszej klasy łańcuch 520 DiD-a . ZV to model specjalny , kiedys okreslany
    jako Superbike Chain.
    Twoja idiotyczna złosliwość ,kpina , na która sie srasz , obnaża jedynie pustke w
    twoim zmanierowanym pustym łbie.
    Podrawiam .
    Szczasliwo.

  • 26. Data: 2012-07-14 11:29:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Co to za skurwiała grupa?!

    pl.rec.motocykle

    > 4-ty post i od razu skrajny debil !!!

    Sznurówki umiem zawiązać. I nie ślinię się,jak siedzę prosto - więc
    nie skrajny.

    > Barania łako! Patrz mnie na usta tłumoku . Garkotłuku preclowski.

    Będę uważnie patrzeć Ci na usta, tłumaczu.

> [...]
    > Twoja idiotyczna złosliwość ,kpina , na która sie srasz , obnaża
    > jedynie pustke w twoim zmanierowanym pustym łbie.

    Moja kpina, na którą się nie sram, nie obnaża pustki w moim
    zmanierowanym pustym łbie, boć tam tylko gówno jest.

    A zejdę na chwilę do meritum.

    Czy gdyby ktoś chciał wlać minerał, mimo, że do tej pory używał
    jedynie najdroższego syntetyka - bo ma w perspektywie sprzedanie go
    (uwaga - bardzo precyzyjnie podał, że po 30.000km) a ja bym to poddał
    w wątpliwość, to nadal byłbym potraktowany przez Ciebie jak powyżej?
    _Poddał_w_wątpliwość_ a nie zjebał jak psa, że pudrem próbuje leczyć
    syfa.

    Wiem, że jesteś fachowcem. Ale poziom Twoich ostatnich wypowiedzi może
    nowym użytkownikom nie dawać tego odczuć.

    Wszystko zresztą na ten temat zostało powiedziane i to już o 10:30 i
    podsumowane tak:
    "czil aut men ent kip kul, yo!"

    Czego i Tobie życzę.

    --