  • Data: 2009-01-23 14:53:40
    Temat: Re: lampowe stereo
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wmak napisał:

    > Są w jednej, dokładnie prostopadłej do kierunko przesuwu taśmy,
    > linii. Sprawdzałem takie głowice na kasetach wzorcowych, nagranych
    > pełnym śladem (monofoniczną głowicą na całej szerokości taśmy).
    > Po ustawieniu skosu głowicy sygnały ze wszystkich ścieżek były
    > w fazie do 10 kHz.

    No to i do kwadrofonii by się nadały. A jak tam wygląda sprawa
    przesłuchów między kanałami? Z linku obok wynika, że taka głowica
    jest ledwie dychę droższa od obrotowej. Mechanizm do jej obsługi
    to znacznie więcej niż proste elektroniczne przełączanie kanałów.
    Dlaczego zatem stosuje się rozwiązania mechaniczne?

    --
    Jarek