    From: "tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: lampowe stereo
    Date: Tue, 20 Jan 2009 00:33:54 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    >http://www.allegro.pl/item526416374_lampowy_receive
    r_fisher_600_od_1_pln.html

    > Ha! tak sobie czytam ..
    > http://oak.cats.ohiou.edu/~postr/bapix/Fish600.htm
    >
    > i wyglada mi na to ze jeden kanal lecial FM, a drugi AM.
    > Stad np dwie galki strojenia.
    >
    > Ale pisza cos o dodatkowym MPX na 4 lampach - czyby dekoder ?
    >

    > Ale tak sobie czytam
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Stereo
    > http://en.wikipedia.org/wiki/FM_broadcasting
    >
    > Wspolczesny system to wczesne lata 60-te .. smiem twierdzic
    > ze lampowe dekodery stereo jak najbardziej istnialy.
    >
    > J.

    Dobrze Wasc sobie czytasz; podziwiam Twoja interdyscyplinarna wiedze.
    Tam pisza, ze
    The outboard multiplex adapter for full FM stereo was sold separately. The 600
    has the switch position and connectors for the multiplex adapter.
    Z czego rozumiem, ze "adapter" do uzyskania pelnego efektu stereo byl
    sprzedawany odzielnie.
    Jako egzemplarz kolekcjonerski mnie sie podoba, chociaz tej ceny chyba nie
    dolicytowalbym. Podobne starocie mozna na Ebayu kupic za znacznie mniejsze
    pieniadze. Ja kupilem cos w tym stylu za kilkadziesiat dolarow i w pelni
    sprawne. A tu, to-to trzeba jeszcze remontowac. Elektrolity do wymiany na
    pewno, bo wyschly. W koncu ma to te 50 lat. Ale pieknie, starannie
    skonstruopwane i jak na tamte lata, ma wiele nowoczesnych rozwiazan.
    Pzdr.