  • 41. Data: 2013-07-29 16:59:52
    Temat: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/26/2013 2:41 PM, rs wrote:
    > czy ma sens rootowanie, jeśli np. nie mam zamiaru zmieniać providera,
    > ani nie jest mi potrzebne grzebanie w systemowych plikach? jakie
    > rootowanie telefonu daje korzyści? <rs>

    wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi w tym wątku. skoro tak, to
    zapytam jeszcze, jakie są negatywne skutki zrootowania telefonu? czy
    skorka jest warta wyprawki dla przeciętnego użytkownika? <rs>

  • 42. Data: 2013-07-29 18:04:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info>

    > --- news://free...

    Możesz wyłączyć ten syf ?

  • 43. Data: 2013-07-29 18:57:36
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/29/2013 12:04 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info>

    > Możesz wyłączyć ten syf ?

    powiedz mi jak, to wylacze. <rs>

  • 44. Data: 2013-07-29 21:56:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-26 21:04, rs pisze:

    > tak tez wlasnie sobie mysle i mysle, sobie tez, po co ludzie rootuja
    > telefony, skoro wiekszosc z nich rowzniez nie potrzebuje miec praw do
    > edycji plikow systemowych (rozumiem z ciekawoscii dla sportu). niby
    > mam jedna rzecz, ktora bym chcial zmienic w swoim telefonie. kiedys
    > rootowalem inny egzemplarz i doszedlem do wniosku, ze nie warta skorka
    > wyprawki, ale moze czegos nie wiem, wiec pytam. <rs>

    Ja mając mało pamięci RAM powywalałem wszelkiego rodzaju gówniane
    aplikacje googlowe, społecznościowe, twiterowe, mapowe itp kompletne
    badziewia, których nie jesteś w stanie usunąć bez roota. Zajmują
    miejsce, czas procesora a co za tym idzie zmniejszają skutecznie czas
    pracy na baterii mimo że nie użyjesz tego nigdy w życiu tego phona a
    cały czas te kompletne śmiecie działają w tle, zbierają dane o Tobie i
    rozsyłają diabli wiedzą do kogo.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 45. Data: 2013-07-29 22:27:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/29/2013 3:56 PM, Irokez wrote:
> [...]
    > miejsce, czas procesora a co za tym idzie zmniejszają skutecznie czas
    > pracy na baterii mimo że nie użyjesz tego nigdy w życiu ...

    akurat, tak sie sklada, ze tych appow uzywam na codzien. <rs>

  • 46. Data: 2013-07-30 00:26:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 17:08:30 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No i właśnie mogę chcieć by takich informacji nie rozgłaszać.

    Za pozno :-(

    J.

  • 47. Data: 2013-07-30 00:36:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 12:52:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Cóż, sam goły DOS to w zasadzie w ogóle nic nie robił. I nic w
    > zasadzie nie potrafił. Rozbuduj OS, userland na potrzeby obsługi
    > smartfona i wtedy próbuj używać jako punktu odniesienia.

    Bierzesz takiego TurboPascala, i on nadal nic nie robi nieproszony.
    No ale wtedy komputer nie mial podlaczonego internetu.

    > Masz na myśli sam kernel? Jak tak to jest średnio użyteczne.
    > Reszta jw.

    Calosc. Taki zwyczaj, ze robia to co opisano i nie wiecej.
    Ale ... duzy program, duzo rzeczy mozna ukryc.

    > Teraz czas na narzekanie na Windows? Na to w navi tez narzekasz?

    W nai zazwyczaj go nie widac.
    Ale owszem, narzekam.

    > Znaczy narzekasz na to, czego nie kupiłeś?

    A co, nie moge ?

    > Płacą Ci od wiersza newsa? Jakie swoiste prawo autorskie? Jaki
    > nadzór nad swym dziełem? Program ma określone wymagania, korzysta
    > z pewnych sprofilowanych uprawnień i tyle. Nie pasuje to nie
    > instalujesz, nie kupujesz etc.

    A dlaczego nie moge miec kontroli nad uprawnieniami ?
    Program ma wymagania, a ja je ograniczam.
    Owszem, ograniczylem to nie narzekam ze nie dziala ... choc czasem
    moge jednak narzekac.

    Dokladnie na tej samej zasadzie. Jesli np nie korzystam z wysylania
    SMS, ktore jest opcjonalna funkcja programu, to czemu program nie
    spelnia zasasadniczej funkcji bez takiego uprawniena ?

    J.

  • 48. Data: 2013-07-30 00:39:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info>

    > powiedz mi jak, to wylacze. <rs>

    Pytałem czy wyłączysz syf a nie czy będę mógł wziąć w tym wyłączaniu aktywny
    udział

  • 49. Data: 2013-07-30 00:49:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Za pozno :-(

    Czemu ?

  • 50. Data: 2013-07-30 04:32:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/29/2013 6:39 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info>

    > Pytałem czy wyłączysz syf a nie czy będę mógł wziąć w tym wyłączaniu
    > aktywny udział

    czytac umie?
    complaints: n...@n...net ---
    <rs>