    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Date: Sat, 10 Aug 2013 17:54:23 +0200
    <ktloqh$2kj$1@speranza.aioe.org>
    <1jmswlf3e30s4$.1qumbxewyg1ir$.dlg@40tude.net>
    <kttad1$7po$1@speranza.aioe.org>
    <52023436$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <kttfhd$l6f$1@node1.news.atman.pl>
    <52029431$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
    <52029bac$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktuogq$1tv$2@speranza.aioe.org>
    <5203b0fc$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku0l6t$tet$2@speranza.aioe.org> <ku0q9g$cm3$1@speranza.aioe.org>
    <5203f2d3$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku45v4$v75$1@speranza.aioe.org>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ku45v4$v75$...@s...aioe.org

    > Wersja 2.ileś to wielodostępny dysk. Wersja 2.12 chyba nawet

    To nie była 2.12 ale jakaś wcześniejsza, choć także 2.ileś.
    2.12 była wg mnie na fizyce. 2.15 na Ekonomii, zaś wcześniejsze
    były na Pedagogice. Humanistyka zafundowała sobie bezczynną
    (z około 27 komputerów wpiętych do sieci długimi latami korzystały
    naprawdę tylko 2 komputery, a i to raczej rzadko, gdyż jeden z tych
    dwóch należał do warszawiaków -- uczelnia była kiedyś filia UW)
    wersję 3.ileś.

    Po latach mogę mylić się co do numerów wersji, ale naprawdę
    któraś z wersji 2.ileś operowała po prostu na FATalnej
    partycji, widzianej spod DOSa.

    > operowała na FATalnych partycjach, dostępnych spod DOSu.
    > 2.1ileś i 3.ileś to ja akurat znam. ;) Mogę się mylić
    > co do tego, co w której było i czego nie było, ale
    > akurat te wersje znam.

    > Pamiętam dokładnie problemy niededykowanej wersji 2.15.

    Chyba raczej 2.12. 2.15 też zamierzałem oddedykować, ale
    nie pamiętam, czy oddedykowałem. Oczywiście obok wersji
    niededykowanej była na tym samym dysku wersja dedykowana,
    więc problemu dużego nie było.

    > Pojebana Luba Uba zabrała mi premię, Ludwik Dobrzyński
    > nakazał znalezienie sposobu na oddanie mi premii, dlatego
    > (nie znam imienia) Mucha dał mi podwyższoną premię jako...
    > nagrodę za ulepszenie ;) jakim była niededykowana wersja 2.15... ;)

    2.12 raczej.

    > Z ulepszonej wersji zysk był raczej mały.

    Ale i strata nieduża, bo wkrótce stamtąd odszedłem, ośrodek zaczął
    kurczyć się, ww. Uba kazała wymontować jeden z dysków (kładąc cały
    serwer na łopatki) i oddać jej, choć to był dysk ESDI, :) z którego
    nie miała korzyści, o czym dowiedziała się już po jego skasowaniu...

    ESDI miał takie same złącze (mechanicznie rzecz widząc) jak IDE/EIDE.
    Uba nie wiedziała, że obok SCSI i IDE są jeszcze inne dyski. :)

    A o wszystkim tym dowiedziałem się od byłego kierownika.

    [ale ów kierownik wiedział doskonale -- oba dyski kupił
    chyba osobiście (jeden wraz z komputerem, drugi, niemal
    taki sam zaś osobno, na moją usilną prośbę) i bardzo często
    zauważał, że to nie zwykłe IDE, ale ESDI; tyle tylko, że
    Żukowski także nie lubił ;) Uby i cieszył się z tego, że
    Uba popełniła taki duży błąd]

    BTW -- te dyski ESDi miały pojemność chyba 150 MB. :)
    Mniej niż Ace Samsunga.

    > W 2004 roku opowiedziano mi, dlaczego Uba dążyła do wywalenia
    > mnie z pracy na 2.15, dlaczego Dobrzyński początkowo sprzeciwiał

    2.12 raczej

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'