  • 1. Data: 2013-02-06 21:55:14
    Temat: lakierowanie samochodu
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=CvcfvSbYd0g#!

    Ktoś z Was kiedyś tak lakierował auto?
    --

    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2013-02-06 22:23:43
    Temat: Re: lakierowanie samochodu
    Od: k...@g...com

    He he. Dmuchawka. Nie spodziewałem się że jeszcze się z tym spotkam. Samochodu tak
    nie malowałem ale używałem. Dawno temu zaprawki robiłem rozpylaczem do lakieru do
    włosów. Takie szklane coś. Trudno opisać jak wyglądało. Była takie urządzenie kiedyś
    w każdym domu w którym była przynajmniej jedna kobieta. Oryginalnie było z gruszką.
    Miałem to podłączone po nieduży kompresor. Dawało ultra cienkie warstwy. Genialne,
    proste i tanie to było. Szklany element występował jako część zamienna. Za komuny
    usługi lakiernicze drogie były a auta miały tendencję do rdzewienia. Sporo było
    patentów na samodzielne wykonywanie prac lakierniczych. Znajomy pomalował dużego
    fiata wałkiem. Dał 5 warstw potem zmatowił całego żeby wyrównać farbę i wypolerował.
    Niewiele jest teraz nowych fabrycznych samochodów w których lakier by się tak świecił
    jak wtedy jego.

  • 3. Data: 2013-02-07 00:38:59
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    megrims wrote:

    > Ktoś z Was kiedyś tak lakierował auto?

    Ja tak zarabiam na życie. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-02-07 09:18:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 06.02.2013 21:55, megrims pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=CvcfvSbYd0g#!
    >
    > Ktoś z Was kiedyś tak lakierował auto?
    możecie się śmiać, ale ja Wam powiem co mi się podoba w tej metodzie. To
    ze facet nie marnuje farby. Ja czasem coś tam maluje, i w każdej
    metodzie z udziałem kompresora, poza malowanym elementem, pomalowane
    jest wszystko do okoła.....
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-02-07 12:47:17
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > ze facet nie marnuje farby. Ja czasem coś tam maluje, i w każdej
    > metodzie z udziałem kompresora, poza malowanym elementem, pomalowane

    Ale tak ogólnie, to dobrze się czujesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-02-08 08:43:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-07, ToMasz <N...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ze facet nie marnuje farby. Ja czasem coś tam maluje, i w każdej
    > metodzie z udziałem kompresora, poza malowanym elementem, pomalowane

    Moze czas nauczyc sie dobrze malowac?

    --
    Artur
    ZZR 1200