  • Data: 2012-11-07 20:42:06
    Temat: Re: lakierowanie - kiedy rezygnujecie
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-07 19:44, J.F pisze:

    > Kodeks karny obowiazuje tez w prywatnym mieszkaniu, a kodeks drogowy -
    > zasadniczo tylko na drogach publicznych.
    > (aczkolwiek w przypadku wypadku niby nie tylko).

    > Jakby bylo celowe, to owszem, z KK/KW, ale jak przypadkowe ... mozesz
    > skarzyc prywatnie, nie musisz policji mieszac :-)
    > Z reguly zreszta nie trzeba skarzyc, ubezpieczyciel wyplaci ..

    Miałem 3 miesiące temu taką sytuację:

    Na parkingu osiedlowym ktoś wieczorem przywalił w mój zaparkowany
    samochód. Sąsiad widział to z okna i zapisał numery sprawcy, który
    uciekł. Wezwał policję, spisała protokół. Dostali numery sprawcy,
    spisali też moje zeznania. Po 2 tygodniach przesłuchali mnie na
    komendzie. Dwa tygodnie później sprawę zamknęli, bo się zorientowali, że
    to prywatna droga była. Nie szukali sprawcy, mimo, że mieli numery.

    I co Wy na to? Przecież to kpina.

    Na szczęście sam znalazłem sprawcę i z jego OC sprawę zakończyłem.

    --
    MN