eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[laickie] Ewolucja motocyklistówRe: [laickie] Ewolucja motocyklistów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: Soulsick <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
    Date: Tue, 21 Apr 2009 07:59:01 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <gsjna9$l32$1@news.task.gda.pl>
    References: <gsjli3$do8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.217-171-55.tkchopin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1240293513 21602 217.171.55.82 (21 Apr 2009 05:58:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Apr 2009 05:58:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gsjli3$do8$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090420-0, 2009-04-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594474
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Narzynski pisze:
    > Witam,
    > Nie chcę, żeby zabrzmiało to jak trolowanie, ale intryguje mnie temat
    > "ewolucji" motocyklisty.
    > Robię właśnie prawko i pewnie niedług będę kupował jakiś duży skuter.
    > Czytam więc porady w stylu "co na pierwsze moto" i znajduję dużo opinii
    > "najpierw coś słabego, potem jakieś 500-750 ccm, a na końcu dopiero
    > DOCELOWA maszyna".
    >
    > Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem, który
    > 200 km/h robi w 7 sek? Skąd się bierze ta potrzeba wymiany motocykli na
    > coraz szybsze? Gdy kupuję samochód - drugi, trzeci, piąty - wcale nie
    > muszą być coraz większe i silniejsze. Czy wśród motocyklistów nie ma
    > różnych potrzeb, np. do miasta - skuter, na długie wycieczki - pakowny i
    > wygodny cruiser, itd?
    >
    > Zastanawiam się nad tym i - być może chodzi o komfort dużego silnika,
    > którym nie trzeba tak wachlować biegami? Po latach warczenia na 10 tys
    > obr może się to znudzić i taki 1 litrowy silnik w końcu pozwala na jazdę
    > na niskich (samochodowych) obrotach.

    Ano widzisz, bo się nasłuchałeś bajek...
    Na początek potrzebna jest maszyna łatwa w prowadzeniu coby jej nie
    naobijać i cieszyć się z jazdy zamiast walczyć o życie. Gdy umiejętności
    wzrosną można jeździć czym się chce.

    Pakowny i wygodny cruiser zapewne będzie ważyć ze 300kg i mieć ponad
    litrowy silnik, ciężki wybór na początek.
    Skuter do miasta? Są do tego lepsze motocykle...

    Ale mniej więcej o to chodzi, kupujesz cokolwiek i dowiadujesz się co
    tak na prawdę chcesz robić. 100km wokół domu można zrobić wszystkim od
    roweru po R1 bez zbytniego zmęczenia. 100km w korkach już niezupełnie,
    tak samo jak 1000km trasę :-). Jeżeli chodzi o duże silniki to mniej
    palą i jak zauważyłeś nie trzeba tego w kółko redukować.

    Poza tym nie zapominaj, że zawsze chodzi o lans.

    --
    Soulsick


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: