  • Data: 2012-09-25 13:17:28
    Temat: Re: ladowarki micro usb
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-23 22:39, jerzu pisze:

    > Jakich wymagań?

    Technicznych.

    > Bo mnie nie chodzi o to, czy telefon się nie naładuje
    > na 100%. To jest sprawa drugorzędna. X10 Mini Pro nie daje się używać
    > po podłączeniu ładowarki innej, niż oryginalna. Telefon zachowuje się
    > tak, jakby "niewidzialne" paluszki go dotykały - coś tak jak na tym
    > filmie
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=t9-BPEz83OQ
    > Wspomniany Samsung znowu nie daje się odblokować.

    Być może telefon jest czuły na charakterystykę zasilania - być może
    jest uszkodzony, ale nie na tyle, by nie pracować z oryginalną
    ładowarką.

    > Z Neo V jest problem inny. Miałem swego czasu ładowarkę HTC z wtyczką
    > miniUSB. Dokupiłem przejściówkę Motoroli z miniUSB na microUSB. Neo V
    > podłączony do tej ładowarki z przejśćiówką się nie ładuje. Każdy inny,
    > podłączony przeze mnie telefon, się ładuje.

    Ciekawe - ja mam takie przejściówki kupione na Dealextreme i problemów
    nie ma (wykorzystywane ładowarki do navi, aparatów itd.). Może to
    kwestia tego ile pinów jest wykorzystanych i jak są podłączone.
    Kiedyś mieliśmy w domu problem z sonowskim mp3 - jak był podłączony
    do aktywnego huba podpiętego do komputera (komputer był wyłączony)
    to się mp3 ładowało. Na wakacje wzięliśmy tylko hub jako ładowarkę
    i tu lipa - zero ładowania. No, ale nie byłbym sobą, gdybym nie
    pokombinował - przy pewnym położeniu wtyczki (częściowo wyciągniętej)
    okazało się że ładuje i komputer jest niepotrzebny. Działa tak
    do dziś :)