    From: Przemek <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ładowarka indukcyjna
    Date: Mon, 15 Jul 2013 17:35:53 +0200
    <sdtb04lm8yqq.1pz9re6eeulu2$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <y...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <krupmo$v9g$1@speranza.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <krv2ga$nhh$1@speranza.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Nie.

    Czemu bo?

    > A to zupełnie co innego. Wątpić zawsze można.

    Tym bardziej, ze Ty też pewien nie jesteś pisząc: chyba.

    > Nie żadne nieporozumienie, bo wszystko jest jasne i zrozumiałe:
    > stosowanie jakichś standardowych uniwersalnych złącz ogólnego
    > przeznaczenia, gdy sytuacja wymaga czegoś przystosowanego do
    > konkretnego zastosowania, to bardzo zły pomysł. I nie jest żadnym

    A niby to czemu zastosowanie mikro/mini usb do ładowania jest tak złym
    pomysłem, żeby koniecznie musieć wwalać do sprzętu okrągłe badziewie?

    > usprawiedliwieniem, że to 'specjalnie przystosowane złącze' może
    > mieć postać zwykłej ogrągłej wtyczki, znanej od lat. Pewnie właśnie
    > z powodu tej pospolitości niektórzy mają ją w pogardzie.

    W pogardzie mają w momencie, gdy są zmuszeni używać wielu kabli do
    jednego urządzenia w różnym celu.

    > Równoległego do czego?

    Równoległego = albo jednym albo drugim złączem.

    > Nie.

    Tyle dobrze.

    > Przecież to jest skrajnie niewygodne w porównaniu z okrągłą wtyczką.

    Skrajnie niewygodne bo?
    Bo trzeba dwa kable mieć w tym jeden zakończony ładowarką? Bo można
    wsadzić pod każdym kontem nie tak jak mikro usb w jednym konkretnym
    położeniu? Bo żadnych innych zalet nie widzę. Oświecisz?
    Przem