eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowarka do akumulatora samochodowego z zasilacza notebookaRe: ladowarka do akumulatora samochodowego z zasilacza notebooka
  • Data: 2012-10-29 00:42:35
    Temat: Re: ladowarka do akumulatora samochodowego z zasilacza notebooka
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 października 2012 14:17:31 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
    > Ile bierzesz za godzin? pracy ?
    >
    > Nie b?d? si? zn?ca?, bo wyjdzie, ?e mniej ni? str? nocny.
    >
    > Mi?ej niedzieli.

    Wychodzi że za godzinę pracy biorę mniej niż Ty. I dlatego zamiast kupowac następnego
    gzora z którym nie wiadomo co zrobić jak nie używany dołożyłem trzy diody do
    ładowarki od wiertarki. I w ten prosty sposób mam uniwersalną ładowarkę do wiertarki
    i do akumulatora. A że było w ładowarce dużo miejsca i jeszcze parę elementów się
    zmieściło to ładuję z niej akumulatorek 9V do miernika i 5 akumulatorków wielkości
    baterii R6 do pewnego urządzenia. Kreatywność się takie coś nazywa. Ty nie jesteś
    kreatywny to musisz wszystko kupować. Wiesz co. Tak mi przyszło do głowy. Jak Ty
    musisz wszystko kupować i za zrobienie czegokolwiek płacić. To się może okazać że jak
    zrobić podsumowanie ile który z nas ma pieniędzy i różnych pożytecznych rzeczy. To
    może wyjść że ja mam więcej.