-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: ladowanie akumulatora zima
Date: Thu, 9 Feb 2012 15:54:10 +0000 (UTC)
Organization: : : :
Lines: 16
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <a...@4...com>
<4f2c4cd8$1@news.home.net.pl>
<0...@4...com>
<4f2d83f6$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<4f2dbdca$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<jgklt0$ad5$2@inews.gazeta.pl> <4f2e6652$1@news.home.net.pl>
<jgnlks$875$2@inews.gazeta.pl> <4f2fabf6$1@news.home.net.pl>
<jgrpt0$ucn$1@news.icm.edu.pl> <4f3175b5$1@news.home.net.pl>
<4f325db1$1@news.home.net.pl> <jgug1m$hkb$1@news.icm.edu.pl>
<4f32d25a$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<jguo59$h6u$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<jgv1gm$d7e$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<jh04ub$ovu$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<4f33c574$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-100-191.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1328802850 25220 77.253.100.191 (9 Feb 2012 15:54:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Feb 2012 15:54:10 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:625625
[ ukryj nagłówki ]L501 aneryS napisał:
>> Ja nawet nie wiem, czy małe jeszcze pływają. A rzecz dotyczy tych
>> największych, rzędu 200 tysięcy ton. Silnik i tak trzeba czasem
>> w porcie gasić kilka razy -- żeby wrzucić wsteczny. To się tam
>> odbywa przez uruchomienie silnika w drugą stronę.
>
> To już tylko na dwusuwie taki numer. Ciekawe, jak sobie przy "odwrotce"
> radzą z wyprzedzeniem wtrysku? Bo kąt trzeba przestawić przecież na drugą
> stronę.
W duzych silnikach okrętowych dwusuwy już chyba całkowicie wyparły
czterosuwy. Dokładnie tak: wyparły.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.12 16:19 Michał Baszyński
- 09.02.12 16:33 Mirek
- 09.02.12 16:49 Jarosław Sokołowski
- 09.02.12 18:01 Michał Baszyński
- 09.02.12 18:28 Jarosław Sokołowski
- 09.02.12 21:01 Michał Baszyński
- 09.02.12 21:22 Jarosław Sokołowski
- 09.02.12 22:29 Jerry1111
- 09.02.12 23:33 Mirek
- 09.02.12 23:42 Mirek
- 10.02.12 20:29 Jerry1111
- 10.02.12 20:45 Jarosław Sokołowski
- 10.02.12 21:19 Mirek
- 11.02.12 00:47 Jerry1111
- 11.02.12 01:11 Padre
Najnowsze wątki z tej grupy
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=