  • Data: 2011-01-25 07:57:33
    Temat: Re: ladne kwiatki - nagrywarka z hdd ale bez.....
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Jan 2011 10:37:09 +0100, pawell32 <p...@o...pl> wrote:

    >to jak, nie można włączyć nagrywania kiedy nam odpowiada?

    wg wykazu parametrow(funkcji) na stronie producenta: mozna ale jak
    zdarzenie jest w EPG, ale jakbys takiej nagrywarki np. chcial uzywac w
    PL, gdzie w analogu brakuje EPG to z palca nie ustawisz.

    Fakt: wspomniane sprzeta pochodza z zachodniego rynku (chyba UK) i
    pewnie tam sie tak nie zdarza. Ciekawi mnie jednak fakt a jak w
    przypadku wejscia A/V ?

    Mnie generalnie chodzilo, o fakt, ze funkcjonalnosc ktora byla od
    zawsze w tego typu sprzecie jest usuwana. I cos co jest dla nas
    oczywist, ze musi /powinno byc - tego nie ma, bo szalony
    projektant/programista uznal, ze to niepotrzebne i to usunal z kodu.

    --
    ThinkXtra