  • 1. Data: 2013-03-25 19:21:22
    Temat: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Od jakiegos czasu mam aparat cyfrowy Sony ktory robi filmy w jakosci FulHD.
    Wynikowe pliki sa bardzo dobrej jakosci w formacie MP4.
    Poszukuje programiku ktory by mi tylko polaczyl otrzymane sceny w jedna
    calosc, bez zmiany formatu i jakosci.
    Okazuje sie niestety ze jest to w dzisiejszych czasach wielkim problemem.
    Szukalem sporo w internecie i poradzono najprosciej Windows Movie Maker.
    Sciagnalem, zainstalowalem i niestety Microsoft jeszcze nie zalapal ze taki
    format jak MP4 istnieje w uzyciu.
    A moze to Sony tworzy filmy w jakims nikomu nieznanym formacie MP4?
    Czytalem sporo wypowiedzi na temat laczenia plikow mp4 roznymi programami i
    nie spotkalem nikogo kto znalazlby programik ktoryby po prostu sklejal
    istniejace pliki. Wszyscy na ogol narzekaja ze trwa to kilkadziesiat minut.
    Sprobowalem nawet testowej weresji programu Vegas studio 100.
    Program ten mielil mi moje pliki MP4 przez kilkanascie minut i w rezultacie
    otrzymalem jeden plik o duzo gorszej jakosci od originalu.
    W tym rzecz ze mnie oryginalny format z mojego aparatu bardzo odpowiada i
    nie chce tam nic zmieniac a jedynie polaczyc, co powinno trwac kilka
    milisekund.
    Czy zna ktos taki prosty program do sklejania istniejacych plikow MP4?

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 2. Data: 2013-03-25 19:32:06
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Czy zna ktos taki prosty program do sklejania istniejacych plikow MP4?

    virtual dub ?
    nie wiem czy lyka mp4. musisz sam sprawdzic.

  • 3. Data: 2013-03-25 19:34:07
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > virtual dub ?
    > nie wiem czy lyka mp4. musisz sam sprawdzic.

    ok sprawdzilem. lyka, ale trzeba zainstalowac plugin.

  • 4. Data: 2013-03-25 20:02:50
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał

    > ok sprawdzilem. lyka, ale trzeba zainstalowac plugin.

    Dzieki za informacje, sciagnalem , sprobowalem i rzeczywiscie formatu MO4
    nie widzi.

    Mam prosbe, skoro Ty juz znalazles i wyprobowales tego plugina to podaj mi
    jak on sie nazywa i skad go mozna sciagnac i jak zainstalowac.
    pozdrowienia
    Tomasz

  • 5. Data: 2013-03-25 20:04:19
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-25 20:02, Tomasz pisze:

> [...]
    >
    > Mam prosbe, skoro Ty juz znalazles i wyprobowales tego plugina to podaj
    > mi jak on sie nazywa i skad go mozna sciagnac i jak zainstalowac.

    wlasnie go zainstalowalem i dziala.
    http://gral.y0.pl/~fcchandler/Plugins/QuickTime/Quic
    kTime.zip

  • 6. Data: 2013-03-25 20:26:51
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał

    > wlasnie go zainstalowalem i dziala.
    > http://gral.y0.pl/~fcchandler/Plugins/QuickTime/Quic
    kTime.zip

    Zainstalowalem rowniez ale przy probie zaladowania pliku MP4 pojawia sie
    tylko czarne okna i napis MISSING CODEC (AVC1)
    Widze ze trzeba poswiecic sporo czasu aby ten program uruchomic.
    Nie wiem co z tym fantem zrobic.
    pozdrowienia
    Tom asz

  • 7. Data: 2013-03-25 20:28:36
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał

    > wlasnie go zainstalowalem i dziala.
    > http://gral.y0.pl/~fcchandler/Plugins/QuickTime/Quic
    kTime.zip

    Nie powiedzialem jeszcze ze pracuje pod Windows 7.
    Moze pod 7 ten program nie dziala?

  • 8. Data: 2013-03-25 20:54:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-25 19:21, Tomasz pisze:
    > Od jakiegos czasu mam aparat cyfrowy Sony ktory robi filmy w jakosci FulHD.
    > Wynikowe pliki sa bardzo dobrej jakosci w formacie MP4.

    MP4 to taka nazwa nic nie znacząca skrywająca jakiś kodek. Należy
    wyniuchać jaki (np. vlc to powie), zainstalować w systemie i wtedy
    będzie można kleić takie pliki czymkolwiek sensownym (w szczególności
    virtualdubem).

    --
    pozdrawia Adam
    /czy człowiek próżny to ten, co się wypróżnił?/

  • 9. Data: 2013-03-25 20:58:53
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w

    > wlasnie go zainstalowalem i dziala.
    > http://gral.y0.pl/~fcchandler/Plugins/QuickTime/Quic
    kTime.zip

    Im bardziej zaglebiam sie w internecie w temat tym wiekswze ogarnia mnie
    zdziwienie.
    Zaden ze znanych program nie umie czytac ani obrabiac formatow MP4.
    Czyzby to MP4 bylo jakims futurystycznym wybrykiem?
    Przeciez od lat chyba miliony aparatow cyfrowych zapisuja w tym formacie a
    programow do ich obrobki nie ma.
    W czym tu jest rzecz, czy to jaks super skomplikowana technologia?
    Mam zal do producenta mojego aparatu Sony ze nie dolaczyl prostego programu
    chociazby do scalania zrobionych scen w MP4.

  • 10. Data: 2013-03-25 21:04:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-25 20:58, Tomasz pisze:
    > Zaden ze znanych program nie umie czytac ani obrabiac formatow MP4.
    > Czyzby to MP4 bylo jakims futurystycznym wybrykiem?

    To po prostu termin z marketów, on tak naprawdę nic nie znaczy. Pod tym
    pojęciem może się kryć kilkadziesiąt już chyba różnych formatów.

    --
    pozdrawia Adam
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/