  • 1. Data: 2010-10-16 09:20:39
    Temat: łącze z Netii ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    wiele osób żaliło się już na grupie na Netię. Chciałem zapytać na co
    zwrócić uwagę przy umowie na BDI VIP i SLA Komfort

    Chodzi o 100Mbps na radiolinii.

    Z tego co się dowiedziałem to (chciałbym to zweryfikować dla pewności):

    1. BDI VIP nie ma limitów do TP (teoretycznie mogę wysycić 100% do TP?)

    2. Czy ktoś wie jak Netia dochodzi do Częstochowy, bo ponoć "swoim
    światłowodem", ale zastanawiam się, czy ten "swój" nie jest wykupiony w
    wiązce jakiegoś TKT albo Sitela ?

    Nie chciałbym wtopić, ale cenę dają rewelacyjną.

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 2. Data: 2010-10-16 12:45:24
    Temat: Re: łącze z Netii ?
    Od: Lukasz Biernacki <b...@g...com>

    On 16 Paź, 11:20, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:
> [...]
    >
    > Z tego co się dowiedziałem to (chciałbym to zweryfikować dla pewności):
    >
    > 1. BDI VIP nie ma limitów do TP (teoretycznie mogę wysycić 100% do TP?)

    Powinno być zgodnie z umową.

    > 2. Czy ktoś wie jak Netia dochodzi do Częstochowy, bo ponoć "swoim
    > światłowodem", ale zastanawiam się, czy ten "swój" nie jest wykupiony w
    > wiązce jakiegoś TKT albo Sitela ?

    A z jakiej lokalizacji radiolinia - może ul. Dekabrystów?

    Pozdrawiam
    Łukasz Biernacki
    http://tanielacze.pl

  • 3. Data: 2010-10-16 13:38:25
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-10-16 14:45, Lukasz Biernacki pisze:

    > A z jakiej lokalizacji radiolinia - może ul. Dekabrystów?

    Dowolnie: Dekabrystów albo Rejtana (obie widoczne, raczej ta druga
    lokalizacja)

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-10-17 16:55:15
    Od: Michal <misiugal@_na_darmowym_onecie.pl>

    W dniu 2010-10-16 11:20, crazy bejbi pisze:
> [...]
    >
    > 2. Czy ktoś wie jak Netia dochodzi do Częstochowy, bo ponoć "swoim
    > światłowodem", ale zastanawiam się, czy ten "swój" nie jest wykupiony w

    Wątpię, aby całkowicie swoim.

    > Nie chciałbym wtopić, ale cenę dają rewelacyjną.
    >
    > Wojtek

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2010-10-18 07:01:00
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 16.10.2010 11:20, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > wiele osób żaliło się już na grupie na Netię. Chciałem zapytać na co
    > zwrócić uwagę przy umowie na BDI VIP i SLA Komfort

    Jak przejrzysz jeszcze raz, to zauważysz nie chodziło o jakość - jeśli
    łącze pracuje.
    Ale o poziom obsługi posprzedażnej, kiedy potrzebujesz dostęp do pomocy
    technicznej, jak się coś dzieje nie tak. (zmiana parametrów sesji BGP itp).

    Darek

  • 6. Data: 2010-11-15 17:36:05
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 16.10.2010 11:20, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > wiele osób żaliło się już na grupie na Netię. Chciałem zapytać na co
    > zwrócić uwagę przy umowie na BDI VIP i SLA Komfort

    Jaki masz w tym wariancie SLA czas na reakcję + usunięcie awarii? Netii
    zdarza się zaliczać długie pady (kilkugodzinne).

    > Chodzi o 100Mbps na radiolinii.
    >
    > Z tego co się dowiedziałem to (chciałbym to zweryfikować dla pewności):
    >
    > 1. BDI VIP nie ma limitów do TP (teoretycznie mogę wysycić 100% do TP?)

    Jeśli umowa nie mówi inaczej, to tak. Przy takim wolumenie możesz też
    negocjować zapisanie tego dodatkowo w umowie.

> [...]
    > wiązce jakiegoś TKT albo Sitela ?
    >
    > Nie chciałbym wtopić, ale cenę dają rewelacyjną.

    A możesz coś więcej powiedzieć, na temat ceny? Jeśli nie tu, to może na
    priv? :)

    Ostatnio mieliśmy spokojny okres w Netii, do dziś. Łącze padło na 2
    godziny i 45 minut + ok. 30 minut na dosłanie tras po spięciu sesji BGP
    (nie wiem, czemu to tyle w Netii trwa). Naprawa trwała jakieś 2.5h, a
    zgłaszanie awarii 15minut...

    --
    Sławomir Lipowski