  • 1. Data: 2010-10-14 21:41:38
    Temat: AC-X - rs2.atman.pl leży
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Witam,

    Od 23:03 nie mamy komunikacji z rs2.atman.pl. Jakiś problem, albo
    przegapiłem info o planowanych pracach. ;)

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 2. Data: 2010-10-14 21:55:55
    Temat: Re: AC-X - rs2.atman.pl leży
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 14.10.2010 23:41, Sławek Lipowski pisze:
    > Witam,
    >
    > Od 23:03 nie mamy komunikacji z rs2.atman.pl. Jakiś problem, albo
    > przegapiłem info o planowanych pracach. ;)

    ... i już działa. :)

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 3. Data: 2010-10-15 07:39:25
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:
    > Witam,
    >
    > Od 23:03 nie mamy komunikacji z rs2.atman.pl. Jakiś problem, albo
    > przegapiłem info o planowanych pracach. ;)

    Czemu pytasz tutaj, a nie NOC ATMu?

    --
    ŁT

  • 4. Data: 2010-10-15 20:27:44
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 15.10.2010 09:39, Lukasz Trabinski pisze:

    > Czemu pytasz tutaj, a nie NOC ATMu?

    Które z tych dwóch zdań z zacytowanej przez Ciebie wypowiedzi jest Twoim
    zdaniem pytaniem?! :)

    --
    Sławomir Lipowski

  • 5. Data: 2010-10-16 14:58:01