  • 11. Data: 2007-02-23 13:05:12
    Temat: Re: lacze bez TPNET'u
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ermno1$f6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak się świadczy usługi wyświetlania banerków w oknach tych 2mln klientów
    > to jest to zrozumiałe, jak jedyną treścia jaką wysyłamy do
    > nerwozdradowiczów to warezy od naszych klientów over p2p i 2mln peer-ów w
    > skali świata to niewielka liczba to można w zasadzie olać

    Ostatnio jeden operator hurtowy chciał ode mnie pieniądze za dostęp do TP, a
    ja mu zaproponowałem dopłatę, żeby TP całkowicie wyciąć.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2007-02-23 14:10:39
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 23 Feb 2007 14:04:06 +0100 I had a dream that Jan Werbinski
    <j...@j...com> wrote:
    >Gdybyś był ISP, to IMO warto dopłacić za możliwość odcięcia TPNET, ponieważ
    >tam nic ciekawego nie ma. Kto by pomyślał, że chciałby ktoś karmić pasożyta.

    Jeszcze do niedawna pewien bank internetowy miał dostęp do sieci tylko
    przez TPSA. Poza tym wciąż istnieje pewna ilość kontentu na adresach
    tepsianych. Jeśli polskim użytkownikom wytniesz ekwadorski publiczny telekom,
    to nikt tego nie zauważy. Jeśli im wytniesz polski telekom, to zaraz posypią
    się zgłoszenia.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2007-02-23 14:24:19
    Od: m...@t...pl

    AC-X i masz net bez tpnetu tylko se musisz bgp postawic router
    sprzetowy albo linux

  • 14. Data: 2007-02-23 15:44:07
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...Janoszka.pl> napisał
    w wiadomości news:slrnetttev.9uq.Grzegorz@galaxy.agh.edu.pl...

> [...]
    > telekom,
    > to nikt tego nie zauważy. Jeśli im wytniesz polski telekom, to zaraz

    Powiedzmy, ze nic nie wycinam, ale nie płacę za "tpnet". To, że chora Tepsa
    każe sobie płacić mnie nie interesuje. Telecom Ekwador nie każe i dlatego
    moi userzy np będą mieli dostęp do nich i całego świata za wyjątkiem jednej
    TP, która każe sobie płacić. Zainteresowani userzy mogą sobie wykupić, albo
    skarżyć się w UKE.

    Czy tylko ja dostrzegam absurd, że jakiś ISP każe innym ISP sobie płacić za
    to, żeby pasożyty z jego sieci mogły korzystać z internetu? Ludzie! Obudźcie
    się!!! Zablokowanie dowolnego ISP, który każe sobie płacić za dostęp jest w
    naszym wspólnym interesie i w dodatku prawo jest po naszej stronie.

    Ja biorac nowe łącze wyraźnie będę sobie życzył odciąć TPSA, jeżeli będzie
    to chociaż o 1 zł podrażać koszt mojego abonamentu.