  • Data: 2004-08-16 21:17:43
    Temat: Re: łącza w krakowie
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    crazy bejbi wrote:
    > Po pierwsze zaraz cię wszyscy zjadą jak burego psa za ujawnienie cen.
    > Ja miałem to samo - mam wrażenie, że operatorzy maja głęboko w dupie
    > klienta (małego)

    co do upubliczniania cennikow ... wybacz ale to chyba logiczne ... powiedz
    mi jak bys zareagowal jak by ktos wygarnal na newsach ze kupujesz produkt X
    za dajmy na to 10zl a sprzedajesz za 25zl ? niewiem czy wtedy wszyscy beda
    do ciebie leciec i kupowac ... troche wyczucia

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec