-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: lHamowanie letnimi w zimie
Date: Mon, 24 Dec 2018 03:03:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <pvpelt$r9o$1@node1.news.atman.pl>
References: <0...@g...com>
<pvgkpb$dgo$1@node1.news.atman.pl>
<1ogu6fn6jdgo0.10ir0xyv5bj9f$.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-185-66.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1545616893 27960 89.229.185.66 (24 Dec 2018 02:01:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Dec 2018 02:01:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <4...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646841
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21.12.2018 o 08:48, Kris pisze:
> Jak to się stało więc że przeżyłem jeżdżąc w latach 90-tych dużymi Fiatami bez
zimowych opon?
Cud :)
A tak poważnie:
Kiedyś - jeszcze w latach '90 (szczególnie, jak mówimy o PF125p) opony
to były Dębica D124. I wszyscy to mieli, bo nie było nic innego. A jak
było, to było uniwersalne, przynajmniej o wiele bardziej uniwersalne,
niż teraz. A w dodatku wszyscy mieli podobne. Więc jak spadł śnieg, to
Grabus i 105 nie skręcały, a PF125p i Polonez nie ruszały.Kadett
natomiast i ruszał i skręcał, ale za to był składakiem ;)
A teraz - letnia jest najlepsza w lato na suchym, dobra na mokrym, ale z
jakąkolwiek warstwą śniegu (i błota) sobie nie radzi. Zimówka jest na
śniegu o niebo lepsza (miałem okazję porównać bezpośrednio - na letnich
nie mogłem podjechać pod dom pomimo wielu prób i bardzo silnej woli, na
zimówkach pół godziny później podjechałem ze startu zatrzymanego bez
stresu), na mokrym spoko, a w lecie nie jest zła, jak się nie ma
przerostu ambicji na zakrętach.
Do tego dochodzi kwestia hałasu (wiadomo - im głębszy i gęstszy bieżnik,
tym szum większy).
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Kymco Xciting 500i sqter'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.18 11:33 J.F.
- 24.12.18 12:55 LEPEK
- 24.12.18 13:18 J.F.
- 24.12.18 13:42 r...@k...pl
- 24.12.18 13:41 r...@k...pl
- 24.12.18 14:28 Myjk
- 26.12.18 14:59 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=