  • 1. Data: 2009-04-17 17:46:49
    Temat: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    Zaraz zaraz misie kochane. No fakt całą akcja jest popieprzona, patronat
    medialny (scigacz, motocykl, onet) nie istnieje bo pewnie wstyd im
    zamieszczać takie kretyńskie plakaty u siebie na stronach. Po KGP nie można
    spodziewać się niczego sensownego.. ale tę akcje można szybciutko zmienić!!

    Plakaty na stronie http://www.uzyjwyobrazni.pl/ to projekty nadsyłane przez
    zarejestrowanych użytkowników. Te plakaty które tam widać to projekty
    nadsyłane przez wykonawców opłaconych przez KGP którzy wymyślają kretyńskie
    plakaty typu: uważaj na gwoździa, jesteś burakiem na moto, albo nie jedź
    szybko.

    Ale kto jest kumaty w grafice i ma pomysł niech sie tam zarejestruje i
    wrzuca tam coś na temat niedzielnych kierowców, chamów w czapce
    zajeżdzajacych drogę, idiotek które nie potrafiaspojrzeć w dwie strony przy
    skręcie w lewo.. i zamiast się stresować zmieniamy tą kampanię ;)

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 2. Data: 2009-04-17 17:54:23
    Temat: Re: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Power" <p...@i...pl> wrote

    > skręcie w lewo.. i zamiast się stresować zmieniamy tą kampanię ;)

    http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=44
    No... ten jest zajebisty :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-04-17 18:06:04
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Power" wrote...
    > kretyńskie plakaty typu: jesteś burakiem na moto

    Qrde, ludzie... kazdy chyba widzi to, co chce widziec. Burak widzi buraka?
    ;)
    Ten rysunek nie oznacza, ze kierowca jest burakiem, ze na moto jezdza
    buraki. Oznacza, ze jak bedziesz tak zapierdalac jak opetany, to mozesz sie
    rozwalic i zostaniesz roslina.
    Jak dzieci, normalnie jak dzieci... ;)

    --
    pozdro
    James

  • 4. Data: 2009-04-17 19:39:49
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 17 Kwi, 19:54, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=44
    > No... ten jest zajebisty :-)

    Już drugi raz się ciebie pytam: czy to jest borsuk, co ta pani ma na
    głowie?

    --
    Nikanor

  • 5. Data: 2009-04-17 20:07:59
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    James pisze:
    > "Power" wrote...
    >
    > Qrde, ludzie... kazdy chyba widzi to, co chce widziec.

    ja odbieram to tak, ze Polucja widzi w _kazdym_ motocykliscie warzywo,
    tj. osobę - a tak się je potocznie określa - która prędzej czy później
    się rozbije i będzie wskutek urazów odniesionych podczas wypadku w
    stanie wegetatywnym - kadłubek na kroplówce srający pod siebie

    a skoro tak, to mnie to obraża

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-04-17 20:12:42
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > się rozbije i będzie wskutek urazów odniesionych podczas wypadku w
    > stanie wegetatywnym - kadłubek na kroplówce srający pod siebie

    Aaaa
    a to nie chodzi o to, że jak marchewa, to prawdopodobnie jest w
    towarzystwie sałaty?

  • 7. Data: 2009-04-17 20:15:31
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jarek Skórski pisze:
    > Aaaa
    > a to nie chodzi o to, że jak marchewa, to prawdopodobnie jest w
    > towarzystwie sałaty?

    też kombinowałem w tę stronę robiąc kontr-rysunek-plakat :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-04-17 20:18:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jarek Skórski pisze:

    > Aaaa
    > a to nie chodzi o to, że jak marchewa, to prawdopodobnie jest w
    > towarzystwie sałaty?

    jak to sałaty? przecież marchewka to owoc.

    --
    - gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-04-17 20:28:19
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    gildor pisze:

    > jak to sałaty? przecież marchewka to owoc.

    no ale że co?
    szowinizm jakiś?
    równouprawnienie jest i parytety są
    jeden owoc, jeden warzyw

  • 10. Data: 2009-04-17 20:29:11
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > też kombinowałem w tę stronę robiąc kontr-rysunek-plakat :-)

    no ta. zapomniłem że to Twój.
    BTW - czemu nie wrzuciłeś tego na uzyjwyobrazni?