  • 11. Data: 2009-04-17 13:47:45
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ale chyba nie na tej samej kasprzaka?
    > Mowimy o EL czy DC?

    kuerwa no. przeciez wiadomo, że jak się nie podaje, znaczy DC ;) default
    zobowiązuje ;)

    > Jesli mowisz o 2oo to juz sie pare razy wybieralem ale zawsze cos wypada :(

    bedzie lepsza. w nowym lokalu mi jeszcze nie wypadło, ale w starym 2
    razy... to możliwe, bo nie pamiętam. ale posprzątać zawsze możesz to co
    komus wypadnie :)

    ps. wiem, że to tajemnicze :)

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-04-17 13:56:50
    Od: saj <s...@a...pl>

    gildor pisze:
    > atam. pare dni temu zatrzymało mnie dwóch policmajstrów na hulajnogach.
    > się zapytowywyje, za co mnie ten zaszczyt skopał? a pan przestudiował mi
    > papierki i wyraził temi słowy:
    > "a bo wam ci gówniarze opinie szargają"
    > zatkało mnie. wydusiłem jedynie (spojrzawszy na panów) beztroskie "chyba
    > nam".

    no mię na ten przyklad wczoraj tez postanowili skontrolowac na wolskiej,
    po tym jak wynurzylem sie z kanionu na pole position. sprawdzili kwity i
    powiedzieli do widzenia.

    mysle, ze ma to zwiazek z tym, co mi powiedzial jeden taki pan co mi
    przyznał punkty w narodowym programie lojalnosciowym, w grudniu:

    polismen: o! to nawet uprawnienia pan ma!
    ja: no to chyba oczywiste?
    polismen: no tak z 15% posiada...

    pzdr,
    saj

  • 13. Data: 2009-04-17 13:59:12
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > widać wiek mój bardziej
    > mnie zbliża do stetryczałego motocyklisty, niż moja "dziewiątka".

    Widziales sie kiedys w lustrze ?

    No to sie ciesz, ze to nie byl karawan.

    No.

    KJ

  • 14. Data: 2009-04-17 13:59:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > bedzie lepsza. w nowym lokalu mi jeszcze nie wypadło, ale w starym 2
    > razy... to możliwe, bo nie pamiętam. ale posprzątać zawsze możesz to co
    > komus wypadnie :)
    >
    > ps. wiem, że to tajemnicze :)

    Jak dla kogo... ;) Moze zrobimy z Miskiem impre na czesc nastepcy. Bedzie
    duzo smakow - piszesz sie? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-04-17 14:04:12
    Temat: Re: kurwa ja pierdole... [OT]
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Jak dla kogo... ;) Moze zrobimy z Miskiem impre na czesc nastepcy.
    > Bedzie duzo smakow - piszesz sie? ;)

    NIE!
    pisze sie na jeden smak. jeden i nie cytrynowy.

    --
    gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-04-17 14:06:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Widziales sie kiedys w lustrze ?

    przestań mnie straszyć, matołku!

    > No to sie ciesz, ze to nie byl karawan.

    no i fpizdu przestraszył...

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-04-17 15:07:02
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Niestety, problem polega na ogólnym społecznym przyzwoleniu na łamanie
    > prawa (i na tworzenie durnych praw, które wszyscy wiedzą, że wszyscy
    > będą łamać też). Nie da się, po prostu nie da się połowy społeczeństwa
    > po prostu wsadzić do pierdla.

    Nie, problem polega na tym, że banda delibili wymyśla i "uchwala"
    miliardy paragrafów których przestrzegać się nie da. To powoduje, że
    szacunek wobec prawa jest zerowy.

  • 18. Data: 2009-04-17 16:03:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 15:56:50 +0200, saj napisał(a):

    > polismen: o! to nawet uprawnienia pan ma! ja: no to chyba oczywiste?
    > polismen: no tak z 15% posiada...

    kiedyś mnie wyjhęli o 3 w nocy i dawaj pytać o kwity. To wyciągam DR, OC,
    PJ a z każdym papierkiem miny im się wydłużały. A jak wydmuchałem 0.00 to
    już w ogóle nie mogli uwierzyć :)
    "Bo, Panie, co zatrzymamy to bez kwitów i najebany!"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 19. Data: 2009-04-17 16:09:06
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

> [...]
    > już w ogóle nie mogli uwierzyć :)
    > "Bo, Panie, co zatrzymamy to bez kwitów i najebany!"

    Bo nie budzicie zaufania, mnie ostatnia kontrola dotkla w korku, podjechal
    policeman na motorku stanal obok i rzucil z nienacka : "Prawko jest???" Jest
    odrzeklem z godnoscia, no to dobrze on na to i pojechal

  • 20. Data: 2009-04-17 16:43:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:09:06 +0200, Tytus z Fabryki napisał(a):

> [...]
    > podjechal policeman na motorku stanal obok i rzucil z nienacka : "Prawko
    > jest???" Jest odrzeklem z godnoscia, no to dobrze on na to i pojechal

    e, taką też miałem w korku na Trasie Łazienkowskiej w DC :)