  • 31. Data: 2009-04-17 20:08:45
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    >Andrzej z zębami i niewidoczna Magda zza kamery u Paskala, tego
    >kolesia co zaciąga z fhancuskiego i gotuje w telewizorze, no kurde nie
    >znasz? Ten Andrzej był chyba kiedyś w eremef, a ta Magda chyba nigdzie
    >nie była, po prostu pojawiła się w tiwi i zaczęła już być. Przeszukam
    >pudelka, to ci pokażę o kogo chodzi.

    Walnij linkiem i nie podnos napiecia;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 32. Data: 2009-04-17 20:13:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Andrzej z zębami i niewidoczna Magda zza kamery u Paskala, tego kolesia
    > co zaciąga z fhancuskiego i gotuje w telewizorze, no kurde nie znasz?

    a czym on lata?

    > Ten Andrzej był chyba kiedyś w eremef, a ta Magda chyba nigdzie nie
    > była, po prostu pojawiła się w tiwi i zaczęła już być. Przeszukam
    > pudelka, to ci pokażę o kogo chodzi.

    pudelka zostaw Mikołajowi. ale ja na eref to znam tylko Wiewióke

    --
    - gildor
    9'99

  • 33. Data: 2009-04-17 20:16:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jarek Skórski pisze:
    > Nigdy siłą nie zabrałeś siłą
    > kumplowi łopatki w piaskownicy. Nigdy płaczem nie wymogłeś nic na
    > rodzicach.

    no teraz to już przegiąłeś. bardzo. bardzo.

    --
    - gildor
    9'99

  • 34. Data: 2009-04-17 20:30:09
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    gildor pisze:

    > no teraz to już przegiąłeś. bardzo. bardzo.

    przepraszam
    nie chciałem
    [i]

  • 35. Data: 2009-04-18 14:40:17
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    gildor wrote:

    > a czym on lata?

    Już wiem, mam dziś lepszą przepływność neuronową.
    Andrzej Sołtysik i Magda Mołek.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 36. Data: 2009-04-18 19:14:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Już wiem, mam dziś lepszą przepływność neuronową.
    > Andrzej Sołtysik i Magda Mołek.

    a to nie znam

    --
    - gildor
    9'99

  • 37. Data: 2009-04-18 20:51:08
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 18-04-2009 o 21:14:58 gildor <g...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > a to nie znam

    Jak to- nie pamietasz Madzi? Swego czasu na HC bylo o niej glosno.

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 38. Data: 2009-04-19 19:39:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jaroslaw Zawiła pisze:

    > Jak to- nie pamietasz Madzi? Swego czasu na HC bylo o niej glosno.

    no nie pamietam Madzi, bo jełop nie pokazał foty do dziś! no to co mam
    pamiętać? a teraz już za późno, bo nie pracuje Madzia.

    --
    - gildor
    9'99

  • 39. Data: 2009-04-19 20:10:23
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    >Już wiem, mam dziś lepszą przepływność neuronową.
    >Andrzej Sołtysik i Magda Mołek.

    Ty,nowes... Magda "stala za kamera" kiedy Paskal jeszcze koszule w
    zebach nosil;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2009-04-19 20:36:47
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Jaroslaw Zawiła" napisał:
    > Jak to- nie pamietasz Madzi? Swego czasu na HC bylo o niej glosno.

    A czy ja mogę zapytać co to jest HC ? Pada raz na jakiś czas a ja nie wiem
    co to.
    Forum jakieś, lista dyskusyjna, newsgroupa, czy może THC w zakodowanej
    formie ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.