  • 1. Data: 2009-04-17 11:36:08
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    WIADRO pisze:
    > <http://www.tvn24.pl/-1,1595998,0,1,idzie-wiosna-bed
    a-warzywapolicyjna-
    > kampania-szokuje,wiadomosc.html>
    >
    > skurwiele..

    ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2009-04-17 11:50:43
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 17 Kwi, 13:36, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.

    prawda bok jeżdżą buraki tudzież łby kapusty na białych/niebieskich
    maszynach to są warzywa i wszystko się zgadza,
    ale żeby to tak przedstawiać?

    debile niech zmienią podejście,
    kampania w angli.. -ten filmik co koles samochodem podjezdza na
    skrzyzowanie i wymusza pierszenstwo.. to jest podejscie na poprawe
    bezpieczenstwa..

    a nie kurwa dorwą się do dupy i ruchają od tylca, jakby nie wiedzieli
    ze lepiej to robić z kobietą ze specjalnym otworkiem na to
    przeznaczonym

    żem się wpienił

  • 3. Data: 2009-04-17 11:51:36
    Od: p...@g...com

    > ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.
    >
    > --
    > piomaywww.piomay.riders.pl

    Co nas tak poruszyło ?
    Ano to, że "Komendant" który zatwierdził taki styl akcji sam JEST
    warzywem - burakiem. Chamem pospolitym.
    Niech powie prosto w oczy wdowie po policjancie, który zginął w
    wypadku na motocyklu (czołowe z ciężarówką której kierowca skręcał w
    lewo na parking przekraczając przy tym DWIE CIĄGŁE linie), że bilboard
    z hasłem "Sprzedam motocykl po mężu" jest fajny i inspirujący. Takich
    wdów, dziewczyn, wdowców i chłopaków jest kilkoro. Jak się czują ? To
    Ciebie nie porusza ?
    P.

  • 4. Data: 2009-04-17 12:02:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:

> [...]
    >
    > a nie kurwa dorwą się do dupy i ruchają od tylca, jakby nie wiedzieli
    > ze lepiej to robić z kobietą ze specjalnym otworkiem na to

    widzę. ale po co? mało to debili na 2oo, gówniarzy? to do nich. to nie
    do mnie te plakaty, więc mi to ti to

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-04-17 12:03:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisal w wiadomosci
    a-warzywapolicyjna-

    > ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.
    To przybliz nam ta prawde, bo do mnie jakos ten przekaz nie dotarl.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 6. Data: 2009-04-17 12:08:01
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 17 Apr 2009 13:36:08 +0200, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    [...]
    a-warzywapolicyjna-
    > ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.

    Jaka tam sama prawda, "jadąc 270 km/h" i widać że jedzie nakedem,
    no już widzę te 270 bez owiewki. :-)) Na pierwszy rzut oka widać
    że to z fotoszopa :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

    http://xkcd.com/331/

  • 7. Data: 2009-04-17 12:11:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
> [...]
    >
    > Jaka tam sama prawda, "jadąc 270 km/h" i widać że jedzie nakedem,
    > no już widzę te 270 bez owiewki. :-)) Na pierwszy rzut oka widać

    o masz. malkontent. o sens chodzi nie o szczegóły. przekaz.

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-17 12:11:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Uzytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > To przybliz nam ta prawde, bo do mnie jakos ten przekaz nie dotarl.

    wkurwił? to dotarł.

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-04-17 12:14:13
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    ***"Piotr May"

    ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.

    Niom, mi tez sie podoba a juz w slowach:

    "Sa grupy motocyklistów jezdzacych spokojnie i regularnie sie
    spotykajacych, którzy promuja regulaminowa jazde - przyznal Zbigniew
    Korytnicki."

    jakbym widzial siebie i swoich niektorych kolegow. Musimy tylko z panem
    Zbyszkiem ustalic o jakie regulaminy chodzi :)

    T.

  • 10. Data: 2009-04-17 12:15:58
    Od: a...@d...pl

    > Sama prawda w tych plakatach.

    i ja wlasnie dlatego jezdze na moto. i pewnie wielu z Was :)

    jak ktos nie potrzebuje adrenaliny pracuje na poczcie i znaczki
    stempluje.
    jak zolnierze jada na ochotnika na wojne to... e co sie bede
    rpzpisywal

    moze zaczeli by karac sa stan drog, brak torow itp.

    w alpach sa przed kretymi drogami znaki zeby pamietac ze smigaja tam
    motocyklisci a nie garby zeby obrzydzic smiganie

    pozdrawiam

    atlo
    fazer