  • 31. Data: 2009-04-17 17:31:44
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote

    > ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.

    A tam, buraki na onecie, beda mieli powod,
    zeby sie popisac przed lalakami z borsukiem
    na glowie jak to rzucaja w motocyklistow
    shakeami z makdonaldsa.
    I tyle przyniesie cala ta "akcja" jak zreszta kazda inna.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 32. Data: 2009-04-17 18:02:15
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message

    > ale ze co Cie tak poruszylo? Sama prawda w tych plakatach.

    Szczegolnie te dwa predkosciomierze :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 33. Data: 2009-04-17 19:26:53
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 17 Kwi, 19:31, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > A tam, buraki na onecie, beda mieli powod,
    > zeby sie popisac przed lalakami z borsukiem
    > na glowie

    Przepraszam, że nie na temat, ale mię wszcząsnęło: co to jest borsuk
    na głowie?

    --
    Nikanor

  • 34. Data: 2009-04-20 17:40:19
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki"

    > jakbym widzial siebie i swoich niektorych kolegow. Musimy tylko z panem
    > Zbyszkiem ustalic o jakie regulaminy chodzi :)

    bylo tu kiedys z pudelka czy innego superexpressu - parkowanie tylem pod
    pubem?

    --
    ania

  • 35. Data: 2009-04-21 08:19:14
    Od: "paweł ACE" <p...@N...gazeta.pl>

    a...@d...pl napisał(a):

    > w alpach sa przed kretymi drogami znaki zeby pamietac ze smigaja tam
    > motocyklisci a nie garby zeby obrzydzic smiganie

    akurat w Alpach to znaki sa jak dla nas mocno szokujace, porozpierdalani w
    drobny mak motocyklisci, kaski z mozgiem na wierzchu itd. czyli podpowiadaja
    co stanie sie jak przedobrzymy...
    u nas ta akcja jak widac jest dosc lajtowa...
    w Niemczech sa odcinki podgorskie gdzie jazda motocyklem wogole jest
    zabroniona bo zbyt wiele bylo wypadkow, i znaki tez sa dosc sugestywne

    pawel ACE
    ST i TT