  • 21. Data: 2011-10-24 11:21:19
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, James <n...@d...for.spam> wrote:

    > Jesli potrzebujesz pomocy z lampa, to takze oferuje swoja pomoc. Mozemy sie
    > kiedys spotkac i wyjasnie, opowiem, pokaze jak zrobilem swojego bi-xenona.
    > Teraz pracuje nad bi-LED i takze moge sie podzielic wiedza. To nie tajemnica
    > ;)

    A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i bo te linki z archiwum juz
    nie dzialaja a chetnie bym zobaczyl i moze w zimie sam cos pogrzebal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-10-24 12:10:14
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    James wrote:

    > "Wojtek Sobociński " wrote...

    > Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.

    Teraz, kiedy napisałeś co i jak to powinno mi się udać, spróbuję.

    > Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli
    > jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji
    > abys zrozumial swoj blad.

    Tak jak pisałem, to nie jest wersja ostateczna. W zimie będziemy z
    kumplem pracowali nad tym, tak że interwencja policji nie jest konieczna
    ;)

> [...]
    > Teraz pracuje nad bi-LED i takze moge sie podzielic wiedza. To nie tajemnica

    Szczerze mówię: bardzo chętnie :) A ja będę mógł opowiedzieć o
    ograniczeniach wynikających z konstrukcji, może coś doradzisz.
    Powiedz tylko, kiedy, jak i gdzie? :)

    Pozdro

  • 23. Data: 2011-10-24 16:01:02
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-24 13:21, AZ pisze:
> [...]

    Oooo, W De_eLu? Pokaz jakies foty ;)

    > A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i

    F3 :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 24. Data: 2011-10-26 12:42:40
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "marider" wrote...
    > Oooo, W De_eLu? Pokaz jakies foty ;)

    Tak, projekt jest przeznaczony do DeLo, ale jeszcze nie ma co pokazywac.
    Dopiero trwaja prace bardzo wstepne... obliczanie katow, odbic, jasnosci,
    sterowania tym wszystkim. Jak zrobie Bi-LED to na pewno sie pochwale ;)

    > F3 :)

    Dokladnie, to bylo F3. Do F4i planuje Twin Bi-LED (ale to fajnie brzmi ;) )

    Fotka przodu, oczywiscie srodek byl polerowany na gladko
    http://dmc.internetdsl.pl/honda/1.jpg

    Tu widac z bliska
    http://dmc.internetdsl.pl/honda/2.jpg

    Wlaczony ring, podswietlenie LED 1W
    http://dmc.internetdsl.pl/honda/3.jpg

    Swiatla mijania (niestety kiepski aparat i troche nieostro jest)
    http://dmc.internetdsl.pl/honda/4.jpg

    Swiatla drogowe
    http://dmc.internetdsl.pl/honda/5.jpg

    Dodam dla zainteresowanych, ze rzad diod u gory nad obrotomierzem to
    woltomierz. Czerwone po lewej to brak ladowania, zielone to normalny zakres
    ladowania z alternatora, czerwone z prawej zapalily mi sie raz, kiedy padl
    regulator i zaczelo isc wysokie napiecie. Woltomierz uratowal mnie przed
    wiekszymi zniszczeniami i staniem gdzies w polu.

    Pozdrawiam
    James

  • 25. Data: 2011-10-26 12:46:16
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Wojtek Sobociński " wrote...

    > Szczerze mówię: bardzo chętnie :) A ja będę mógł opowiedzieć o
    > ograniczeniach wynikających z konstrukcji, może coś doradzisz.
    > Powiedz tylko, kiedy, jak i gdzie? :)

    Mieszkam w Nieporecie i tutaj tez pracuje. Ostatnio dosc rzadko wypuszczam
    sie poza moja wies... tu jest fajnie i mam wszystko co mi potrzebne ;)
    W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos
    poradzic.

    James

  • 26. Data: 2011-10-26 13:41:13
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-26 14:42, James pisze:
> [...]
    > Dopiero trwaja prace bardzo wstepne... obliczanie katow, odbic,
    > jasnosci, sterowania tym wszystkim. Jak zrobie Bi-LED to na pewno sie

    Spox :)

    Pzdr
    PS:
    http://moto.pl/MotoPL/1,112646,10530497,DeLorean_Tim
    e_Machine_idzie_pod_mlotek.html
    (nawet tytul pasuje hehe)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 27. Data: 2011-10-26 13:58:35
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > Dopiero trwaja prace bardzo wstepne... obliczanie katow, odbic,
    > jasnosci, sterowania tym wszystkim. Jak zrobie Bi-LED to na pewno sie

    Zapominasz - i inni też - o jednym poważnym problemie.
    Chodzi o prawo. Gdy takim motocyklem z przerobionymi światłami będziesz
    uczestniczył w jakiejkolwiek kolizji (ot, choćby wyjedzie ktoś z
    podporządkowanej), to mogą uznać Was za współwinnych. Nie macie
    homologacji na światła - więc jeśli sprawca powie, że z tego powodu Was
    nie widział - to sąd to zapewne uwzględni.

  • 28. Data: 2011-10-26 14:01:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > homologacji na światła - więc jeśli sprawca powie, że z tego powodu Was
    > nie widział - to sąd to zapewne uwzględni.

    A wiesz, ze to samo sie tyczy angielskiej lampy? A od uznawania winy sa
    sady ktore opieraja sie na opiniach ekspertow wiec wcale nie jest to
    takie stawianie sie na spalonej pozycji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-10-26 14:18:46
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-26 16:01, AZ pisze:
    > A od uznawania winy sa sady ktore opieraja sie na opiniach ekspertow

    "ekspertow" chciales powiedziec :) To przewaznie stare dziadki (czasem
    ma taki mgr inz, czy nawet dr zazwyczaj z innej dzialki niz motoryzacja)
    pojecia bladego nie maja o wspolczesnych motocyklach (wiedza sie konczy
    na WSCe sprzed 20-30 lat) , nowoczesnych autach ani o technice.
    Wystarczy popatrzec na takiego "znawce" czy "bieglego sadowego" jak
    przychodzi na ogledziny i majaczy "Panie, a gdzie tu jest gaznik" ... :)

    Sady? Kolejne ... na stolkach ktore zielonego pojecia o niczym nie maja
    poza tym co ktos palcem pokaze i wyjasni (jesli potrafi).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 30. Data: 2011-10-26 17:53:58
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-24 00:38, AZ pisze:

    > Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

    Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:

    1. Natrysk aluminium 50 PLN
    2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
    3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN

    W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

    Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to
    zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły
    czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

    Poszukam jeszcze na jebaju ewentualnie na zx10r.net to może znajdę
    rozwaloną lampe. Jeśli nie to skorzystam z usług.

    Serdeczne dzięki za namiar :)

    --
    _______
    Songoku