  • Data: 2011-10-26 17:53:58
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-24 00:38, AZ pisze:

    > Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

    Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:

    1. Natrysk aluminium 50 PLN
    2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
    3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN

    W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

    Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to
    zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły
    czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

    Poszukam jeszcze na jebaju ewentualnie na zx10r.net to może znajdę
    rozwaloną lampe. Jeśli nie to skorzystam z usług.

    Serdeczne dzięki za namiar :)

    --
    _______
    Songoku