  • Data: 2011-10-24 12:10:14
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    James wrote:

    > "Wojtek Sobociński " wrote...

    > Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.

    Teraz, kiedy napisałeś co i jak to powinno mi się udać, spróbuję.

    > Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli
    > jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji
    > abys zrozumial swoj blad.

    Tak jak pisałem, to nie jest wersja ostateczna. W zimie będziemy z
    kumplem pracowali nad tym, tak że interwencja policji nie jest konieczna
    ;)

    > Jesli potrzebujesz pomocy z lampa, to takze oferuje swoja pomoc. Mozemy sie
    > kiedys spotkac i wyjasnie, opowiem, pokaze jak zrobilem swojego bi-xenona.
    > Teraz pracuje nad bi-LED i takze moge sie podzielic wiedza. To nie tajemnica

    Szczerze mówię: bardzo chętnie :) A ja będę mógł opowiedzieć o
    ograniczeniach wynikających z konstrukcji, może coś doradzisz.
    Powiedz tylko, kiedy, jak i gdzie? :)

    Pozdro