    Date: Thu, 21 Oct 2010 22:47:37 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kupno skrzyni biegów

    W dniu 2010-10-21 17:59, Mateusz pisze:
    > Gdzie szukalibyście skrzyni biegów do toyoty yaris 2001 (japończyk) ?
    > na aledrogo nic... nie mam pomysłów a naprawa razem z częściami
    > wyniesie mnie 900zł. Padło jakieś łożysko, tyle wiem.

    Po pierwsze na Allegro widzę skrzyń do Yarisów 2001 co najmniej kilka.

    Nie wiem czy dokładnie takiej jak potrzebujesz, ale tu też się dowiedz
    na jakimś forum w jakich modelach i wersjach silnikowych były pasujące
    skrzynie, bo być może nie potrzebujesz skrzyni z dokładnie tego
    rocznika, a może i nawet podejdzie z innego modelu.

    Po trzecie 900zł za całość to nie jest dużo.