  • Data: 2010-10-22 10:19:05
    Temat: Re: kupno skrzyni biegów
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze na Allegro widzę skrzyń do Yarisów 2001 co najmniej kilka.

    Masz rację, tylko nie bardzo mi się chciało ruszać, żeby jechać po
    potencjalny złom.

    > Nie wiem czy dokładnie takiej jak potrzebujesz, ale tu też się dowiedz
    > na jakimś forum w jakich modelach i wersjach silnikowych były pasujące
    > skrzynie, bo być może nie potrzebujesz skrzyni z dokładnie tego
    > rocznika, a może i nawet podejdzie z innego modelu.

    też o tym myślałem. Popytam na forach, tylko nie wiem czy faktycznie
    ma to sens. Najchętniej to bym wsadził do mojego 1.3 i przy okazji
    zmienił skrzynię :P takie marzenie moje ;-) Z drugiej strony to
    faktycznie cena usługi jest "niska" i raczej nie opłaca się
    kombinować. Wczoraj nawet dzwoniłem do toyoty przy okazji kupna pióra
    tylnej wycieraczki i koszt nowej skrzyni to 15tys. - ale to w
    kategorii bezsensu ;)