    From: "Andrzej" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kupno moto bez OC?
    Date: Fri, 11 Feb 2011 19:30:36 +0100

    ?Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:ij3trc$73s$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli skonczyła sie polisa a nie została wypowiedziana to sie przedłuza
    > z automatu. Na dotychczasowego własciciela i u niego powstaje obowiazek
    > zapłaty. A polise sprawdza WK w momencie wydawania twardego dowodu, przy
    > miekkim nie pytają. Czyli mozna isc do WK, przerejestrowac i od razu do
    > ubezpieczalni wykupić OC.

    u mnie w urzędzie (W-wa Wola) OC chcą za samo przyjście_po_cokolwiek, więc żeby
    dostać miętki też musiałem okazać
    za to po zarejestrowaniu niekoniecznie trzeba przepisywać polisę na nowy numer, bo
    VIN pozostaje ten sam. Niby mówią żeby przepisać, ale praktycznie nie ma to
    znaczenia.

    >Oczywiscie zawsze lepiej miec wykupione w dniu
    > zakupu ale póki co nasze zaawansowane systemy nie wyłapują przerw w OC,
    > trzeba dac sie złapać.

    niedawno gdzieś czytałem, że będzie łapanka

    --
    Pozdrv!
    Andrzej