  • 11. Data: 2009-11-29 16:22:17
    Temat: Re: kupiłem nowy telefon :(
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur W pisze:

    > Oczywiście że osoba prywatna moze wystąpić do sprzedawcy z reklamacją
    > towaru jako niezgodnego z umową - telefon miał działać poprawnie - nie
    > działa. Co za różnica czy firma czy osoba fizyczna - inaczej się tylko
    > nazywa

    Inne przepisy regulują takie reklamacje, jeśli kupującym jest
    konsument lub firma.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-11-29 19:41:22
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Artur W" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Serwis ? Gwarancja ? Towar niezgodny z umową ? Trochę opcji jeszcze jest

    Może to głupie, ale jak inne metody zawiodą to może metoda na zapalniczkę
    piezoelektryczną? Rozbierasz takowa zapalniczkę, podłączasz do niej kabelki
    i tymi kabelkami dotykasz wszędzie gdzie jest dostęp do ścieżek elektroniki
    telefonu. Oczywiście wytwarzasz "iskrę". Zadna elektronika tego nie
    przeżyje. Oddajesz do serwisu i niech się martwią. Innego modelu w ten
    sposób (chyba) nie uzyskasz, ale napewno nowy inny egzemplarz.

  • 13. Data: 2009-11-30 00:17:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Może to głupie, ale jak inne metody zawiodą to może metoda na zapalniczkę
    > piezoelektryczną? Rozbierasz takowa zapalniczkę, podłączasz do niej
    > kabelki

    Oczywiscie, gdy i ta metoda zawiedzie, zawsze mozna uzyc mlotka.

    Pozdrawiam
    SDD