  • 1. Data: 2009-11-28 22:47:24
    Temat: NOKIA 6300 jako modem dostępu do INTERNETU
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Może ktoś pomoże. Mam telefon NOKIA 6300. Była do niego dołączona płyta,
    ale gdzieś się zawieruszyła. Wówczas nie planowałem jej wykorzystywania do
    połączeń z INTERNET-em, więc nawet nie wiem, czy były tam jakieś
    sterowniki. Teraz kupiłem laptopa i przyszło mi do głowy, że awaryjnie
    możnaby po GSM-ie coś czasem sprawdzić. Pogooglowałem i wyszło, że jak
    zainstaluję NOKIA PC SUITE, to telefon będzie przy okazji widziany jako
    modem. I nie jest.

    Próbowałem ściągnąć ze stron NOKIA jakąś łatkę, ale to nie działa. Nie
    wiem, czy to wina VISTY, bo niestety taki system ma preinstalowany laptop.

    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2009-11-29 07:48:17
    Temat: Re: NOKIA 6300 jako modem dostępu do INTERNETU
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 28 Lis, 23:47, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Próbowałem ściągnąć ze stron NOKIA jakąś łatkę, ale to nie działa. Nie
    > wiem, czy to wina VISTY, bo niestety taki system ma preinstalowany laptop.

    http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?
    ID=7785358

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-11-29 08:55:11
    Od: "WaldekEg" <waldic_wywal@gazeta_wywal.pl>

    > Jakieś pomysły?

    http://www.bez-kabli.pl/ poszukaj, kiedys byl tu caly tutorial. Czy
    sprawdzi sie na Viscie nie wiem. N6233 podlaczam bez problemow na kablu czy
    bluetooth tak do lapopa z XP jak i do PDA. Recznie badz przy pomocy Nokia
    Suite