  • 41. Data: 2010-06-21 06:54:43
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:fd8fb03d-63ea-4823-9284-c586ad891881@u7
    g2000yqm.googlegroups.com...
    > Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup
    >
    > Sa tez ludzie, ktorych zatyczki zwyczajnie wk..wiaja, lubia slyszec,
    > co sie dzieje na drodze, lub jadac w grupie pogadac na swiatlach.
    > Jesli juz mam podczas jazdy na moto cokolwiek wtykac w ucho, to
    > sluchawki z dobra muza. BTW Marcin N - niech zgadne, jezdzisz tez w
    > kominiarce?

    Jaki związek ma kominiarka z zatyczkami?
    Gdy mi zimno - jadę w czapce, gdy gorąco - bez.

    Przyznaj: jeździłeś kiedyś z zatyczkami? Gadanie "lubię słyszeć, co wokół" -
    świadczy, że chyba nie.
    Powiedz mi, co słyszysz w kasku, gdy jedziesz 120 km/h i jeszcze dodatkowo
    słuchasz "dobrej muzy"?

    Właśnie miłośnik muzyki powinien zainteresować się tematem zatyczek: możesz
    sprytnie zniwelować szum tła a muzykę nastawić odpowiednio głośniej.

  • 42. Data: 2010-06-21 07:42:57
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.06.2010 n...@s...com <n...@s...com> napisał/a:

    > Ostatnio zrobilem sobie test zatyczek 3m.
    > Darcie mordy zapijaczonych festyniarzy przechodzilo, natomiast
    > odcinalo pieknie huk. A na drodze klaksony czy syreny bylo slychac,
    > natomiast odcinalo inne dzwieki (halas z kasku itp).
    > Trasa byla krotka wiec nie wiem czy bylbym w stanie rzejechac kilkaset
    > km z zatyczkami, ale na pewno warto sprobowac :)

    Zawsze za miasto jeżdżę z zatyczkami, w mieście zwykle bez. Używam i
    polecam zatyczki piankowe. Największa ich wada to to że są jednorazowe,
    po za tym mają same zalety. Na pewno są IMHO lepsze (mniej przeszkadzają
    i lepiej tłumią) od silikonów. Da się w nich od biedy z kimś porozmawiać
    i nie tłumią bardzo syren czy klaksonów.
    Dla mnie ponad 2h jazdy bez zatyczek jest zwyczajnie męczące, da się ale
    poco i we łbie szumi. Z zatyczkami to frajda i zero zmęczenia.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2010-06-21 07:57:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:

    > Dla mnie ponad 2h jazdy bez zatyczek jest zwyczajnie męczące, da się ale
    > poco i we łbie szumi. Z zatyczkami to frajda i zero zmęczenia.

    Ja tam kiedys uwazalem ze zatyczki sa dla mniejszosci spolecznych
    :-)

    Ale juz mi przeszlo, w trasie naprawde duzo daja, szczegolnie jak ktos
    lubi szybko.

    Niuans jest taki, ze w zatyczkach z szybko robi sie wolno i trzeba
    patrzec na predkosciomierz, bo wydaje nam sie ze winiemy 90 a licznik
    pokazuje 90 i... 90.

    KJ

  • 44. Data: 2010-06-21 08:05:48
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-21 08:54, Marcin N pisze:
    > Jaki związek ma kominiarka z zatyczkami?

    U mnie ma taki, że jak ją zbyt gwałtownie zdejmuję to zatyczki mi z uszu
    wylatują :)

    > Gdy mi zimno - jadę w czapce, gdy gorąco - bez.

    Kominiarka ma jeszcze inny ważny IMHO aspekt - higiena. Jak gorąco
    zwłaszcza jest to istotne. Chyba, że nie jest to dla Ciebie problemem :)
    Mi tam się nie chce prać co chwila wnętrza kasku.

    --
    duddits

  • 45. Data: 2010-06-21 08:17:30
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Zawsze za miasto jeżdżę z zatyczkami, w mieście zwykle bez.

    Ja robie tak samo.

    > Używam i
    > polecam zatyczki piankowe. Największa ich wada to to że są jednorazowe,
    > po za tym mają same zalety.

    ??? Jak to jednorazowe? Mam takie jakies pianki ze sznureczkiem, ktory je
    laczy. Normalnie myje je pod biezaca woda, schnie to ze 2 minutki i tyle.
    Uzywam przecietnie miesiac zanim sie potargaja.

    > Na pewno są IMHO lepsze (mniej przeszkadzają
    > i lepiej tłumią) od silikonów.

    Silikony to sie nadaja jako zatyczki w sluchawkach dokanalowych.

    > Z zatyczkami to frajda i zero zmęczenia.

    Tak jak KJot zwraca uwage - szybciej jezdze w zatyczkach i to najwieksza
    wada.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 46. Data: 2010-06-21 08:58:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    duddits napisał(a):
    > Kominiarka ma jeszcze inny ważny IMHO aspekt - higiena.

    Ja jezdze zawsze w kominiarce i podstawowa jej zaleta to taka, ze kanary
    nie chca jakos biletow sprawdzac. No a zatyczek nie uzywam, bo wole
    slyszec do jakiego przystanku sie zblizam.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 47. Data: 2010-06-21 11:24:34
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Niuans jest taki, ze w zatyczkach z szybko robi sie wolno i trzeba patrzec
    na predkosciomierz,

    Nie sluchalo sie instrukcji obslugi

    ***bo wydaje nam sie ze winiemy 90 a licznik pokazuje 90 i... 90.

    Nie koloryzuj

    Tytus z fabryki

  • 48. Data: 2010-06-25 11:56:43
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    n...@s...com napisał(a):

> [...]
    > Trasa byla krotka wiec nie wiem czy bylbym w stanie rzejechac kilkaset
    > km z zatyczkami, ale na pewno warto sprobowac :)

    Jakis czas temu (kilka lat?) zrobilem sobie podobny test podczas
    przejazdzki wokol komina. I zrezygnowalem poniewaz wkurwialo mnie ciagle
    wkladanie i wyjmowanie zatyczek - rzecz dziala sie podczas krotkiej, za
    to wieloma przystankami, wycieczki.
    Za to ostatniej jesieni majac przed soba wizje dlugiego autostradowego
    przelotu przez Czechy, wrzucilem do kieszeni kurtki kilka par sluzbowo
    dostepnych zatyczek. I w Cieszynie, po oporzadzeniu Sikorki i solidnym
    oproznieniu pecherza ruszylem w trzygodzinna podroz z zatyczkami w
    uszach. Efekt przerosl moje oczekiwania - nie bylo meczacego huku
    wielkich predkosci ;) i zwiazanego z nim zmeczenia.
    Teraz wiem, ze zawsze gdy bede ruszal w dlugi przelot, bede uzywal
    zatyczek. Na krotsze wycieczki z czestymi przerwami jeszcze nie.

    --
    zbigi
    i stopka zastepcza.

  • 49. Data: 2010-06-25 13:26:26
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"zbigi"
    - nie bylo meczacego huku wielkich predkosci ;) i zwiazanego z nim
    zmeczenia.

    Strasznie mi sie podoba to stwierdzenie w swietle osiagow sikorki :)

    Tytus z fabryki

  • 50. Data: 2010-06-25 13:48:41
    Od: Arni <n...@s...org>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > zmeczenia.
    >
    > Strasznie mi sie podoba to stwierdzenie w swietle osiagow sikorki :)

    to niejest kwestia bezwgledneij predkosci przelotowej.
    Hint: zbigimura :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"