  • 21. Data: 2008-02-22 11:40:25
    Temat: Re: kupbilet.pl - OT
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    foczka wrote:

    > to na SGH jest informatyka? ;>

    Darmowy, publicznie dostepny DNS.

    --

    nothing is certain but death and taxis

  • 22. Data: 2008-02-22 12:12:56
    Od: K <...@...c>

    Piotr Suchowski pisze:

    > Zresztą:
    > nazwa domeny: kupbilet.pl
    > id abonenta: nta30483 (FIRMOWA)
    > serwery nazw: fns1.sgh.waw.pl.[194.145.96.21]
    > fns2.sgh.waw.pl.[193.111.27.194]

    co jest zlego w uzywaniu powyzszych ns-ow ?

  • 23. Data: 2008-02-22 12:17:13
    Od: K <...@...c>

    Tomasz Piłat pisze:

    > Serwis hostują w tanim hostingu we Francji (który problemów wydajnościowych
    > zazwyczaj nie ma, jeden telefon i dostajesz nowy zapas mocy),
    > DNS na darmowym freedns.sgh.waw.pl...
    >
    > Full profeska.

    abstrahujac od wszystkiego, to ile na wydajnosci zyskalby serwis gdyby
    uzywal innych nsow ?

  • 24. Data: 2008-02-22 13:01:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K pisze:

    > co jest zlego w uzywaniu powyzszych ns-ow ?

    Co złego? Chociazby to, że dwa tygodnie temu, w weekend cały SGH lezał
    i kwiczał.

    Trzymam na Free DNS kilka swoich domen. Ale używam ich tylko i wyłacznie
    do celów prywatnych.

    M.

  • 25. Data: 2008-02-22 13:09:33
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Trzymam na Free DNS kilka swoich domen. Ale używam ich tylko i wyłacznie
    > do celów prywatnych.

    Zapytam z ciekawości: a dlaczego nie np. w Home.pl, które daje DNS i
    panel całkiem za darmo (tzn. w cenie domeny, która w dodatku jest
    tańsza, niż bezpośrednio w NASKu) ?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 26. Data: 2008-02-22 14:08:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Any User pisze:

    > Zapytam z ciekawości: a dlaczego nie np. w Home.pl, które daje DNS i
    > panel całkiem za darmo (tzn. w cenie domeny, która w dodatku jest
    > tańsza, niż bezpośrednio w NASKu) ?

    z prostego powodu - wiszą tam od kilku lat, kiedy jeszcze żadem polski
    rejestrator nie oferował DNSów *LUB* home.pl cenił się zbyt wysoko ;)

    M.

  • 27. Data: 2008-02-22 16:58:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Fri, 22 Feb 2008 13:17:13 +0100, K napisał(a):

    > abstrahujac od wszystkiego, to ile na wydajnosci zyskalby serwis gdyby
    > uzywal innych nsow ?

    Nic. Ale do powaznych rzeczy powinno uzywac sie gwarantowanych uslug (a
    gwarancja jest Regulamin / Umowa z danym providerem). Jaka masz gwarancje,
    ze usluga nie przestanie dzialac na ~tydzien ? I kogo pociagniesz wtedy do
    odpowiedzialnosci, skoro to darmowa usluga bez zadnych gwarancji ?

    Mowimy przeciez o groszowych sprawach (komercyjny DNS jest dodawany do
    domeny, ktora kosztuje dzisiaj pare pln!).

    Dla mnie to poprostu wstyd i swiadectwo totalnej niewiedzy internetowej
    tych, co wybierali te firme :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2008-02-22 19:38:16
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Any User pisze:
    > Hmm, nie przekonuje mnie to.

    To namów, n-k, allegro, onet i google żeby przeszli do ovh - jeśli misja się
    powiedzie z
    pewnością każdy z nich obsypie Cie złotem.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

    Facsimile Optimized for Rational Mathematics and Accurate Troubleshooting

  • 29. Data: 2008-02-22 19:39:37
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:
    > A oni tego przypadkiem na jakimś współdzielonym hostingu nie posadzili?

    Nie, serwis wisi na klasie dla dedytków, ale to tak prawdę mówiąc niewiele zmienia.

  • 30. Data: 2008-02-22 19:52:06
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    K pisze:
    > co jest zlego w uzywaniu powyzszych ns-ow ?

    To, że jak zaleje serwerownie, padnie im router, bądź jak to już miało miejsce -
    "zdechnie
    prąd", czy nawet jak Piotrek Kucharski będzie miał taki kaprys to Twoje serwery będą
    miały
    parę dni odpoczynku.

    Żeby nie było, ja bardzo lubie fns, sam trzymam tam parę adresów, tyle że ich
    ewentualne
    flapnięcie skutować będzie tym, że mejle mi wpadną trochę później, ircd po splicie
    się nie
    podniesie, a e-koledzy nie będą przez kilka chwil pisać pierdół na forum. Zresztą,
    nawet do
    tak profesjonalnych zastosowań fns nie jest u mnie jedynym NSem dla żadnej z domen.
    Kurde, przecież tu naprawdę wystarczy tylko kropla wyobraźni...