  • 31. Data: 2008-02-22 19:54:41
    Temat: Re: kupbilet.pl - OT
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    K pisze:
    > abstrahujac od wszystkiego, to ile na wydajnosci zyskalby serwis gdyby
    > uzywal innych nsow ?

    A jaką będą miały wydajność jak za 5 minut koparka pod sghem przerwie kabel
    energetyczny i
    naprawią to dopiero w poniedziałek ?

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

    Facsimile Optimized for Rational Mathematics and Accurate Troubleshooting

  • 32. Data: 2008-02-22 20:17:30
    Od: tenesu <n...@a...com>

    Piotr Suchowski pisze:
    > zatrudnili na umowę o dzieło studenta drugiego roku
    > informatyki by postawił im jak najtaniej serwis www.

    a efekt jest bardzo często taki:

    (3 ClassSesja) Error MySQL: (2003) Can't connect to MySQL server on
    '91.121.127.32' (111)

    a problemem polskiego Internetu jest po prostu niechlujstwo. począwszy
    od kupbileta, aż do oneta (a tak, gdy się klika w tytuł newsa na
    pierwszej stronie, bardzo często, aż za często, pojawia się zupełnie
    inna strona). i takie internetowe niechlujstwo, jak się okazuje, wcale
    nie przeszkadza w biznesowym powodzeniu.

    --
    tenesu

  • 33. Data: 2008-02-22 20:59:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 22 Feb 2008 09:18:35 +0100, icek napisał(a):
> [...]

    Jak znam życie, to jakieś szychy zgarnęły kontrakt a potem zaczęły szukać
    wśród znajomych firmy która może ten kontrakt zrealizować... Firma o tym
    że będzie sprzedawała bilety dla wszystkich kibiców z .pl dowiedziała się
    w ostatniej chwili, podjęła się zadania bo 1% kasy zgarniętej przez szychy
    i tak stanowił dla niej dużo - i posprzątane.

    > dla mnie to porazka
    > serwis który w olbrzymiej wiekszosci będzie uzywany w PL
    > postawiono w serwerowni w DE
    > jakby nie mozna było postawic tego w PL

    Ano, porażka... Taki home życzy sobie za serwer dedykowany jakieś 10-15 razy
    więcej niż niemiecki/francuski op. Trudno się dziwić że coraz więcej stron
    .pl jest hostowana poza granicami kraju...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 34. Data: 2008-02-23 01:12:59
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    Piotr Suchowski napisał(a):

    > A jaką będą miały wydajność jak za 5 minut koparka pod sghem przerwie
    > kabel energetyczny i naprawią to dopiero w poniedziałek ?

    zly przyklad, chyba ze nie slyszales o agregatach pradotworczych ;)

    --
    Adam

  • 35. Data: 2008-02-23 02:05:00
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Adam Paluch pisze:

    > zly przyklad, chyba ze nie slyszales o agregatach pradotworczych ;)

    Spokojnie... agregat też załatwimy ;-) np. cukrem w paliwie ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 36. Data: 2008-02-23 08:16:03
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    http://tiny.pl/lk58 i to by było na tyle.

  • 37. Data: 2008-02-23 11:29:52
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:

    > To namów, n-k, allegro, onet i google żeby przeszli do ovh - jeśli misja się
    powiedzie z
    > pewnością każdy z nich obsypie Cie złotem.

    Ale nie sądzisz przecież, że przekonasz Experta... ;-)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 38. Data: 2008-02-23 16:55:59
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Piotr Suchowski" <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> napisał w
    wiadomości news:fpokn4$cjh$1@node2.news.atman.pl...

    > http://tiny.pl/lk58 i to by było na tyle.

    Słaby punkt odniesienia, zważywszy ze te posty będą miały za chwile 3 latka.
    Od tamtego czasu wiele mogło się zmienić w SGH ;-)

  • 39. Data: 2008-02-23 17:50:27
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Łukasz Pierzchalski pisze:
    > Słaby punkt odniesienia, zważywszy ze te posty będą miały za chwile 3 latka.
    > Od tamtego czasu wiele mogło się zmienić w SGH ;-)

    W rzeczy samej, odejdźmy zatem od energetyki, zajmijmy się powodziami, klęskami
    żywiołowymi
    i 8-mą warstwą iso/osi.
    Jaką wydajność osiągnie kupbilet.pl gdy Piotrkowi Kucharskiemu odechce się trzymać
    fnsa ?
    Jaką wydajność osiągnie jak przez stolice przewinie się powódź tysiąclecia i wyśle
    całą
    serwerownie w czorty ?
    Ja wiem, że to gdybanie, ale od tego właśnie używa się 1+ nameserverów by zapewnić
    sobie
    chociażby minimalną redundancję.

  • 40. Data: 2008-02-23 18:40:14
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    http://euro.kupbilet.pl/

    (3 ClassSesja) Error MySQL: (1040) Too many connections

    no comments

    --
    pozdros
    icek