  • Data: 2008-02-23 17:50:27
    Temat: Re: kupbilet.pl - OT
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Pierzchalski pisze:
    > Słaby punkt odniesienia, zważywszy ze te posty będą miały za chwile 3 latka.
    > Od tamtego czasu wiele mogło się zmienić w SGH ;-)

    W rzeczy samej, odejdźmy zatem od energetyki, zajmijmy się powodziami, klęskami
    żywiołowymi
    i 8-mą warstwą iso/osi.
    Jaką wydajność osiągnie kupbilet.pl gdy Piotrkowi Kucharskiemu odechce się trzymać
    fnsa ?
    Jaką wydajność osiągnie jak przez stolice przewinie się powódź tysiąclecia i wyśle
    całą
    serwerownie w czorty ?
    Ja wiem, że to gdybanie, ale od tego właśnie używa się 1+ nameserverów by zapewnić
    sobie
    chociażby minimalną redundancję.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

    Facsimile Optimized for Rational Mathematics and Accurate Troubleshooting