  • Data: 2008-02-25 14:51:54
    Temat: Re: kupbilet.pl - OT
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr KUCHARSKI pisze:

    > I nie mogłeś w sobotę zmienić swoich domen, przepraszam. Ale drugi NS
    > działał świetnie i odpowiadał na zapytania, więc to nie jest tak, że
    > popsuło Ci to trzymane tam domeny.

    Piotrze, ale ja ani nie mam pretensji, ani nie wnoszę reklamacji ;-)

    O tym, że secondary leży w RMFie dowiedziałem się z tego wątku, ale
    wiem, że wtedy, w tamten weekend, domena się nie resolvowała. Nie wiem,
    co było tego przyczyną i - mówiąc szczerze - nie chce mi się w to wnikać.

    Przyjąłem to z godnością :-)

    M.