  • Data: 2010-10-20 13:47:45
    Temat: Re: kultowy sprzet ;)
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Paź, 17:56, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
    > Nie. To juz przesadne dbanie. Ja wole miec maszyne brudna, ale technicznie
    > ok. Mycie w moim przypadku koniecznie jest z dala od domu, bo mam do
    > przejechania 500m nieutwardzana droga i nawet podczas najladniejszej pogody
    > maszyne mam kompletnie usyfiona. Podobnie zreszta buty.

    To, ze ktos jezdzi brudnym, nie oznacza jednoczesnie, ze nie lubi
    jezdzic czystym.

    W zeszlym tygodniu umylem motonga trzeci raz w sezonie, nastepnego
    dnia byl brudny poniewaz jest mokro. Teraz juz dlugo nie umyje, pewnie
    dopiero przed odstawieniem na zime.

    Ale to sa specyficzne okolicznosci. Tak jak i Twoje szutry po ktorych
    musisz jezdzic. Latem gdy umyjesz i latasz tylko po miescie, to w
    miare czystym stanie utrzyma sie dlugo.

    A juz zupelnie czystosc maszyny nie determinuje jego stanu
    technicznego.

    --
    amos