  • Data: 2021-04-19 13:46:45
    Temat: Re: ktoś wie jak to działa ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A i tak cos dlugo. wiec moze to jednak LED a nie zarowki ?

    LED tym bardziej, ale ponieważ przedmówca zbyt dobrze nie pamięta,
    chyba się nie dowiemy co to było.

    > Niskie napiecie wiadomo - pomaga. Gruby drut trudniej przepalic.

    Nie, to nie o to chodzi. Cienki drut źle się regeneruje w cyklu
    halogenowym.

    > W miedzyczasie sie chyba mafia zarowkowa skonczyla.

    Grupowym płaskoziemcom nie da się tego wytłumaczyć. Zresztą
    przecież nigdy jej nie było.

    > Philips przypominam mial jeszcze jeden wynalazek - swietlowki
    > zasilane magnetycznie.

    Niezbyt dobrze kojarzę. Za to znam lampę siarkową. Bezelektrodową.

    --
    Jarek