  • Data: 2021-04-19 16:05:28
    Temat: Re: ktoś wie jak to działa ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.
    pl...
    Pan J.F. napisał:

    >Grupowym płaskoziemcom nie da się tego wytłumaczyć. Zresztą
    >przecież nigdy jej nie było.

    Jak widac - cos tam bylo.

    >Niezbyt dobrze kojarzę. Za to znam lampę siarkową. Bezelektrodową.

    A widziales te lampe, czy tylko slyszales ?

    Te indukcyjne z uwagi na koszt nigdy w Polsce popularne nie byly, na
    swiecie chyba tez nie.
    Ale google cos tam znajduje

    http://www.lamptech.co.uk/Spec%20Sheets/D%20ED%20Phi
    lips%20QL85.htm
    https://www.qlcompany.com/en/ql-induction/

    Gdzies tu jeszcze jest kwestia czestotliwosci - taki nadajnik radiowy
    niemile widziany, pewnie nawet EMC nie przejdzie.

    J.