  • 21. Data: 2011-10-26 12:40:56
    Temat: Re: ktoś coś o spalaniu pisał?
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Chcesz kupić skuter? ;)

    Jaki i za ile :)

  • 22. Data: 2011-10-26 12:44:53
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Massai nabazgrał(a):

    > Mój rekord to było 8 km w 4 godziny. Nawet nie było gdzie zjechać żeby
    > zaparkować. Ale spaliłem niewiele, bo głównie z wyłączonym silnikiem
    > stałem ;-)
    > Jacyś debile filmowcy uzyskali zgodę na zamknięcie pasa ruchu w tunelu
    > przy Dworcu Zachodnim (DC). No i zamknęli. Tyle że zgoda mówiła o
    > zamknięciu od 23:00, a oni się rozłożyli o 16:00...

    hehee kiedy :)

    ps. Moze jakieś piwko w jakiś piąteczek :)

  • 23. Data: 2011-10-26 13:15:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-26 12:40, Chris pisze:

    > Jaki i za ile :)

    Piagio ZIPP 1700 PLN :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 24. Data: 2011-10-26 13:36:22
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 26 październik (środa), gdy o godzinie 9:24
    *Andrzej Lawa* naskrobał(a):

    jechał na skuterze;)

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-10-26 13:36:09

  • 25. Data: 2011-10-26 18:49:15
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    Pytanie zasadnicze czy trzeba montować webasto wodne ?
    Moim skromnym zdaniem wystarczy zamontować webasto powietrzne i po 2
    minutach pracy takiego ustrojstwa będziesz się rozbierał do
    podkoszulka, nie wierzysz zapytaj użytkowników na
    pl.misc.samochody.garbusy ;)

    A jak zamiarujesz powietrzem zagrzać motor?
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 26. Data: 2011-10-26 19:14:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 26 Paź, 09:30, Albercik <n...@g...pl> wrote:
    > p.s.
    > Czy ktoś z PMSowiczów nosi się z zamiarem przeróbki samochodu na
    > elektryczny?

    Nosi się i kończy ale dzieci przeszkadzają.

    L.

  • 27. Data: 2011-10-26 21:17:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-26 18:49, wowa pisze:

> [...]
    > podkoszulka, nie wierzysz zapytaj użytkowników na
    > pl.misc.samochody.garbusy ;)
    >
    > A jak zamiarujesz powietrzem zagrzać motor?

    Elektryczny motor chcesz grzać ?? zauważ na co przeszła dyskusja ;)

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2011-10-26 22:51:35
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > No właśnie niestety cała. Na metro/sbahn/tramwaj bym się przesiadł bez
    > wahania, ale nie jeżdżą na tej trasie, a autobusy stoją w większości
    > tych samych korków...

    No to jak cała trasa, to też nie ma co płakać. Przy takim przebiegu
    spalania specjalnie nie ma co liczyć, bo i tak pewnie jego koszt
    jest dużo mniejszy niż koszt eksploatacji. :) Ogólnie to wsiadaj
    na rower od marca do października, a w pozostałe miesiące bierz
    taryfę... i tak będzie taniej, a do tego przyjemniej :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 29. Data: 2011-10-27 05:49:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 08:43:03 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Mój rekord to było 8 km w 4 godziny

    Gratuluję, ja zaliczyłem Babią Górę (wejście i zejście to ze 20 km) w
    8h. Pieszo. Z dużą liczbą przerw.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 30. Data: 2011-10-27 07:50:14
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MadMan wrote:

    > Gratuluję, ja zaliczyłem Babią Górę (wejście i zejście to ze 20 km) w
    > 8h. Pieszo. Z dużą liczbą przerw.

    Ano. Normalnie to jeżdżę tam rowerem w 15-20 minut, ale padało, i dla
    kurde wygody postanowiłem pojechać samochodem.

    Władowałem się w Bitwy Warszawskiej, i tak sobie stałem. Nie było gdzie
    samochodu zostawić - wszystkie miejsca do parkowania były już zajęte
    przez tych co wczesniej zrezygnowali...

    --
    Pozdro
    Massai