  • 1. Data: 2014-05-16 20:09:19
    Temat: ktory tv nie ma problemu z napisami z mkv/avi?
    Od: K <...@...c>

    witam,
    szukam tv >32", ktory nie ma problemu z napisami podawanymi z pliku
    .txt. mam niemile doswiadczenia z samsungiem i lg, ale sa to tv sprzed
    4lat, wiec moze sie cos zmienilo?

    jakies propozycje?

  • 2. Data: 2014-05-16 20:41:17
    Temat: Re: ktory tv nie ma problemu z napisami z mkv/avi?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 16.05.2014 20:09, K wrote:
> [...]
    > szukam tv >32", ktory nie ma problemu z napisami podawanymi z pliku
    > .txt. mam niemile doswiadczenia z samsungiem i lg, ale sa to tv sprzed

    Moze bys przetestowal i potem dal nam znac jak to dziala :)

    http://www.chip.pl/news/sprzet/rtv/2014/05/xiaomi-mi
    -tv-2-zabojczo-tani-49-calowy-telewizor-4k

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 3. Data: 2014-05-20 11:24:37
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    K nabazgrał(a):

> [...]
    > szukam tv >32", ktory nie ma problemu z napisami podawanymi z pliku .txt.
    > mam niemile doswiadczenia z samsungiem i lg, ale sa to tv sprzed 4lat,

    LG xxLA620>640>660>690 zero problemów ... tylko nie pamiętam czy TXT czy
    SRT

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-05-20 19:26:18
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):

    > LG xxLA620>640>660>690 zero problemów ... tylko nie pamiętam czy TXT
    > czy SRT

    Z srt to i samsung nie ma problemów.
    Na szczęście konwersja z txt na srt jest bardzo prosta.

    --
    J.R.

  • 5. Data: 2014-05-21 11:21:21
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    J.R. nabazgrał(a):

    > Z srt to i samsung nie ma problemów.

    Bardzo możliwe, te Samsungo co mam o ile pamiętam nie odpalają napisów
    (jakieś tanie 32" kupione dla rodziców), filmy jakieś działaja ale flasha
    przyjmują tylko jako FAT więc w 90% MKV odpada ... a matka jak już coś
    ogląda to raczej z lektor/dubbing (wiek nie pozwala czytać już tak szybko i
    takich małych literek)

    > Na szczęście konwersja z txt na srt jest bardzo prosta.

    Ja mam automatycznie ściąganie napisów do seriali ustawione na srt :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-05-23 00:35:34
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-16 20:09, K pisze:
> [...]
    > szukam tv >32", ktory nie ma problemu z napisami podawanymi z pliku
    > .txt. mam niemile doswiadczenia z samsungiem i lg, ale sa to tv sprzed

    moj LG sprzed roku czyta srt, sub {30}{34}text, tmp 00:00:10 text. Nie
    czyta wbudowanych napisów w mkv (nie ma nawet opcji wyboru napisów). Ma
    tez problemy z synchro z formatami klatkowymi (microdvd/.sub) dla
    kontenerów - nie potrafi skojarzyc fps, zawsze przyjmuje ze taki plik ma
    25fps. Przy avi nie ma tego problemu. Trzymajac sie srt wszystko jest ok.

    --
    @foe_pl

  • 7. Data: 2014-05-28 12:57:02
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    the_foe nabazgrał(a):

> [...]
    > 25fps. Przy avi nie ma tego problemu. Trzymajac sie srt wszystko jest ok.

    A jaki model ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-06-15 16:51:27
    Od: the_foe <t...@w...pl>