  • 31. Data: 2017-01-08 12:03:02
    Temat: Re: który telefon?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=687
    84788
    > Wątek w newsgroups: http://tinyurl.com/z5slarq
    >
    > Polacy są spolegliwi jak widać i kiedy bóg z serwisu gwarancyjnego
    > orzekł: "Knox nabity to naprawa zasilacza = 1000zł"
    > to klient z podkulonym ogonem pospiesznie się wycofuje, przecież
    > dyrektywy Komisji Europejskiej w Polsce nie obowiązują,
    > może za wyjątkiem tych co nakazują likwidację stoczni tp.

    Opisz proszę swoje boje z Samsungiem bądź inną firmą mającą związek z
    telefonami tutaj. Będzie to stanowiło dobry materiał dla innych osób.
    Poważnie.
    Mi odechciało się przecierania szlaków. Skończyło na kontakcie mailowym
    i telefonicznym z Samsung Polska, gdzie po kilukrotnej wymianie
    korespondencji, dowiedziałem się że zasady gwarancji jasno informują, iż
    ingerencja w oprogramowanie narusza zasady anulując ją. Nie mam czasu
    ani ochoty walczyć dalej. Poza tym akurat gwarancja chyba jest
    świadczeniem dobrowolnym i to producent ustala zasady jej realizowania?
    ---
    A ta dyrektywa chyba dotyczy konsumenckiej rękojmii.

  • 32. Data: 2017-01-08 12:45:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

    > Aha, więc widać knox jest po to aby służyć użytkownikom do czegoś
    > dobrego,
    > gdzieś w wielkim świecie,
    > ale w Polsce ma jedyne zastosowanie do "wpuszczania w maliny"
    > klientów chcących czegoś od serwisów gwarancyjnych.

    Dlaczego ma sprzedawcę interesować czy sprzedawany przez niego samochod
    bedzie użytkowany do przewozu papieru toaletowego czy papierów
    wartościowych? Kupujesz towar z okreslonymi cechami i funkcjami, mozesz
    sie na to nie zgodzic nabywajac produkt konkurencji. Rownie dobrze
    moglbys usunac irytujace uszczelki bo nie korzystasz z wodoszczelnosci,
    moze gdzies tam na Karaibach, lub wydlubac NFC bo nie planujesz tego
    wykorzystac.
    ---
    No i w czym problem ?

  • 33. Data: 2017-01-08 19:12:51
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > zaglosowac portfelem. Zreszta jesli root jest dla Ciebie istotny mozesz
    > tez wrzucic tutaj liste producentow telefonow, ktorzy pozwalaja
    > modyfikowac system w czasie trwania gwarancji bez jej utraty.

    Przykładowo w Sony Xperia można tak, że łatwo przywrócić stan
    telefonu sprzed odblokowania bootloader'a. Widać Sony
    zabezpieczył jakoś połowicznie, chcę wierzyć że celowo: pozwala
    ingerować tym użytkownikom którzy "wiedzą co robią"
    :)

    > Przy
    > okazji gdzies wyczytalem, ze nawet w przypadku wynalazkow typu Xiaomi
    > trzeba od nich uzyskac zgode na modyfikacje systemu, zeby zachowac
    > gwarancje.

    A to ładnie, podstawa konstruktywna, i co te zgody przyznają z
    automatu?

    > OnePlus chyba nie robi na tym polu problemow.

    Popieram, przydałby się jakiś ranking modeli pod względem ROOTa
    (powszechnie dostępny żeby każdy zainteresowany o nim
    wiedział)
    Przykładowo, portale typu mGSM.pl, gsmarena.com itd powinny
    dołączyć o tym informacje przy każdym specyfikowanym przez siebie
    telefonie, żeby przy porównaniu modeli telefonów jasno można
    widzieć :)

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 34. Data: 2017-01-08 20:05:05
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    masti <g...@t...hell> Wrote in message:

    > a dlaczego to oferuje? Bo tacy są klienci, którzy szukają najtańszego.
    > co widać wyraźnie na tej grupie. zażarte dysksujse gdzie abo o złotówkę
    > taniej

    Widać Polacy są bogatsi od Niemców i dlatego mogą płacić więcej te
    same produkty.

    > naprawdę? kto zabrania konkurencji dać czegoś lepszego?

    Powiedz, do wolność rynkowej jak ma się fakt, że w państwie
    unijnym graniczącym z Polską te same produkty są tańsze i lepiej
    wyposażone? Jak w pysk, jakiś pośredniczący tutaj chce podwójnie
    zarobić!!!
    Pośredniczący mający monopolistyczną pozycję w Polsce, albo kartel
    zmowy cenowej.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 35. Data: 2017-01-08 21:30:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Yerine Ictimai wrote:

> [...]
    > unijnym graniczącym z Polską te same produkty są tańsze i lepiej
    > wyposażone? Jak w pysk, jakiś pośredniczący tutaj chce podwójnie

    normalnie. Są klienci to się ich doi.

    > Pośredniczący mający monopolistyczną pozycję w Polsce, albo kartel
    > zmowy cenowej.

    kto ma monopol na wszystkie produkty?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2017-01-08 21:39:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > Przytocz przykład telefonu z MM/N w którym możesz wyłączyć Google
    > (poszczególne serwisy), przecież Google Services najwięcej żrą
    > prądu w tle!

    Wcale nie, to sa specyficzne przypadki kiedy cos jest nie tak z
    systemem. Mialem tak przez pewien czas w S5 wlasnie.
    Pozniej wszystko wrocilo do normy i GServices pomiedzy ladowaniami
    pojawialo sie na 4 moze 8 procentach.
    Sprawdzilem teraz na Moto X Play po 20h od ladowania: Google Services
    wciagnely 4%.
    Nie twierdze, ze w ten sposob wyłączysz wszystko ale mozesz wyłączyć
    chyba wszystkie aplikacje podstawowe a GServices pod to akurat nie
    podpada. Poza tym to chyba nie jest najlepsze rozwiazanie bo przypomina
    wyciecie filtra DPF tyle, ze problem jest z wtryskami.

  • 37. Data: 2017-01-08 21:46:09
    Temat: który telefon?
    Od: Kris <k...@g...com>

    A lenovo P2?

  • 38. Data: 2017-01-08 23:11:01
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    > normalnie. Są klienci to się ich doi.

    W czym się różnią klienci w Polsce od klientów w Niemczech, tym że
    są bogatsi i mogą tolerować WYŻSZE ceny tych samych
    produktów?
    Albo może wybaczalnoscią jak zadowalają się droższymi wersjami o
    słabszych parametrach?

    > kto ma monopol na wszystkie produkty?

    Trust

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 39. Data: 2017-01-09 14:43:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Yerine Ictimai wrote:

> [...]
    > produktów?
    > Albo może wybaczalnoscią jak zadowalają się droższymi wersjami o

    a to już pytanie do marketingowców

    > Trust

    aha. a nie cykliści?

    --