    Subject: Re: który telefon?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Sat, 7 Jan 2017 16:42:04 +0100

    On 07.01.2017 16:37, Yerine Ictimai wrote:

    > Przykładowo, dla oszczędności baterii i wydajności (wyrzucenie
    > badziewia z RAMu) zawsze dużo można zrobić poprzez ROOTa, a
    > baterii jednak co jak co ale zawsze brakuje ;)

    To wlasnie kolejna rzecz, do ktorej w duzym stopniu nie potrzebuje
    roota: teraz zbedne aplikacje mozna po prostu wylaczyc a ich
    aktualizacje przed wylaczeniem zostana usuniete.
    Zas usuwanie aplikacji mocno złączonych z systemem jak to robi Samsung
    moze w pewnych sytuacjach prowadzic do problemow ze stabilnoscia.
    Oczywiscie jesli ktos ma do tej zabawy zapal to dardzo dobrze, przy
    okazji pozna specyfike systemu, jego budowe, co da sie zrobic, co nie.
    Mi juz to minelo :)