  • 1. Data: 2011-07-08 12:06:15
    Temat: który najtańszy
    Od: zbigniew <...@s...fe>

    Który z segmentu małych samochodów benzynowych jest najtańszy w utrzymaniu?

    ( ubezpieczenie, części, serwis, spalanie)
    Zbigniew

  • 2. Data: 2011-07-08 12:16:18
    Temat: Re: który najtańszy
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    http://tinyurl.com/63axrq9

    --
    MM

  • 3. Data: 2011-07-08 12:42:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <...@s...fe> napisał w wiadomości grup

    > Który z segmentu małych samochodów benzynowych jest najtańszy w
    > utrzymaniu?

    tico na gaz ;)

  • 4. Data: 2011-07-08 13:11:57
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Który z segmentu małych samochodów benzynowych jest najtańszy w
    > utrzymaniu?
    >
    > ( ubezpieczenie, części, serwis, spalanie)
    > Zbigniew

    Cinquecento 700 na gaz :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-07-08 13:35:23
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-07-08 12:06, zbigniew pisze:
    > Który z segmentu małych samochodów benzynowych jest najtańszy w utrzymaniu?
    >
    > ( ubezpieczenie, części, serwis, spalanie)
    > Zbigniew

    Maluch na gaz :) (parownik grzany olejem silnikowym)

  • 6. Data: 2011-07-08 14:51:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jul 2011 13:11:57 +0200, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:

    >Cinquecento 700 na gaz :)

    Taa... Sama 700ka to niezłe bagno, zwłaszcza jak jest tam gaźnik
    Aisan. A z gazem...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-07-08 17:29:00
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-07-08 13:11, =Marcos= pisze:

    > Cinquecento 700 na gaz :)

    tylko nie 700 na gaz. jak już to cc900 albo cc100 albo tico/matiz.
    Z nowszych produkcji seria 107/c1/aygo /na gaz albo corsa 1.2 16v.

  • 8. Data: 2011-07-08 17:32:48
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 12:06, zbigniew pisze:
    > Który z segmentu małych samochodów benzynowych jest najtańszy w utrzymaniu?
    >
    > ( ubezpieczenie, części, serwis, spalanie)
    > Zbigniew
    Cytryna AX lub saxo 1.5D ewentualnie stary swift 1.0
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2011-07-14 14:20:16
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-07-08 17:32, Gabriel'wilk' pisze:
    > W dniu 2011-07-08 12:06, zbigniew pisze:

    > Cytryna AX lub saxo 1.5D ewentualnie stary swift 1.0
    > pozdrawiam

    też polecam ten zestaw autek, oczywiście w dobrym stanie, co przy tym
    roczniku wymaga pewnej pracy w wyszukiwaniu ofert.

  • 10. Data: 2011-07-14 14:26:00
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 8 Lip, 12:06, zbigniew <a...@s...fe> wrote:
    > Który z segmentu małych samochodów benzynowych jest najtańszy w utrzymaniu?
    >
    > ( ubezpieczenie, części, serwis, spalanie)
    > Zbigniew

    Z nowych to wg mnie trojaczki z Kolina.