  • Data: 2016-05-10 21:03:04
    Temat: Re: ktory akumulator ?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-10 o 19:58, J.F. pisze:

    > Obawiam sie tylko, ze aku calkiem w 2 lata nie padnie - i bedzie
    > "naturalne zuzycie".
    > Padnie calkiem w 2.5 roku - ale to juz po gwarancji :-)

    Dlatego tani kupować aby żal nie było po 2,5 roku.
    Varta Silver padła w 4 lata, kupiłem nową Centrę Plus najtańszą w Makro.
    Od Centry Fiutury trzymam się z daleka po tym jak 3 tygodnie po zakupie
    padła i walczyłem ze sklepikiem który mi wmawiał moją winę i jakiś "opad
    masy" bo mam zjeb..ne auto. Tylko że te zjeb..ne auto w jak najlepsze
    jeździło na 40Ah 6 letnim Boschu z beznyniaka, a ta Fiutura 72Ah robiła
    problemy (5-cylindrowe 2.4 JTD zakręcić trzeba było zimą). Cuda
    wyprawiał z różnymi miernikami aby tylko pokazać że to moja wina.
    Przestałem popierać "dobre (tfu) bo Polskie" bo Polak Polaka w wała robi
    jak żadna nacja na świecie.

    "Spotkałeś Polaka na obczyźnie? Jak Ci nie zaszkodził, to już Ci pomógł"
    - nie wzięło się z bajek z za siedmiu gór...

    Zdrówko.

    --
    Irokez