  • 11. Data: 2012-07-25 15:08:14
    Temat: Re: ktore opony: Barum czy Uniroyal
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-25 11:59, J.F pisze:
    > Opona jest letnia i ma prawo byc sliska na sniegu.
    Tak, bo zimowa na śniegu jest jak przylepiona, kolce się jej wysuwają :)

    > To sporego procenta letnich dotyczy ... i w sumie im drosza letnia, tym
    > bardziej optymalizowana na lato powinna by, i tym gorsza na sniegu moze
    > byc.
    Nie mogę się z tym zgodzić.

    --
    anacron

  • 12. Data: 2012-07-25 15:14:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    >Tak, bo zimowa na śniegu jest jak przylepiona, kolce się jej wysuwają
    >:)

    W niektorych typach ... tak. Przynajmniej takie jest pierwsze wrazenie
    :-)

    >Nie mogę się z tym zgodzić.

    No coz, kupiles "ultra performance" caloroczna czy letnia ? Czy w
    ogole deszczowa :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-07-25 15:20:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-25 15:14, J.F pisze:
    > W niektorych typach ... tak. Przynajmniej takie jest pierwsze wrazenie :-)

    Widzisz miałem dwa Cee'dy, jeden dwie zimy jeździł na letnich, drugi
    miał zakładane zimowe kapcie. Moim skromnym zdaniem nie warto. Cała ta
    nagonka jest marketingową nagonką. Tak jest różnica, ale nie taka duża,
    aby warto było wydawać na to pieniądze. Co roku w zimę jestem na
    nartach, co roku na letnich i jakoś nie robiłem auta, nie zginąłem i
    górale jak jadą za mną po zakrętach nie myślą sobie "o k**** turysta..."

    --
    anacron

  • 14. Data: 2012-07-25 15:47:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >duża, aby warto było wydawać na to pieniądze. Co roku w zimę jestem
    >na nartach, co roku na letnich i jakoś nie robiłem auta, nie zginąłem

    Uwierz bardziej doswiadczonym - po prostu nie trafiles jeszcze na
    prawdziwie letnie opony. Sa takie.
    Kiedys i ty na takie trafisz, i zdobedziesz doswiadczenie - tylko ze
    bedzie drogo kosztowalo :-)

    Ewentualnie ... nie trafiles jeszcze na prawdziwie zimowe warunki,
    choc to dosc dziwne by bylo.

    Albo to zle zimowki byly :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-07-25 16:19:02
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > miał zakładane zimowe kapcie. Moim skromnym zdaniem nie warto. Cała ta
    > nagonka jest marketingową nagonką. Tak jest różnica, ale nie taka duża,

    Z rozmiarow pasujacych do tego Ceeda to pewnie nawet nie ma porzadnych
    letnich opon.

  • 16. Data: 2012-07-25 16:19:36
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-07-25 10:20, ad pisze:
    > Witam,
    > które z tych dwóch wybrać:
    > Barum Brillantis 2 165/70R14 81 T w cenie 133 zł za sztukę
    > czy
    > Uniroyal Rain Expert 165/70R14 81 T w cenie 158 zł za sztuke
    >
    > Jeżdżę spokojnie, do 100 Km/h. 50% trasa, 50% miasto. Raczej delikatnie
    > niż sportowo.
    >
    > Skłaniam się ku oponom Barum, ze względu na 100 zł niższą cenę za
    > komplet. Na Oponeo.pl Barum ma oponię 4,8/6 a Uniroyal 5,1/6
    > Pytanie czy warto dołożyć do Uniroyal?

    Bierz Uniroyale tylko uwazaj na kraweznikach, bo maja bardzo miekka
    scianke boczna.

  • 17. Data: 2012-07-25 16:32:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    >Uwierz bardziej doswiadczonym - po prostu nie trafiles jeszcze na
    >prawdziwie letnie opony. Sa takie.
    >Kiedys i ty na takie trafisz, i zdobedziesz doswiadczenie - tylko ze
    >bedzie drogo kosztowalo :-)

    P.S.
    http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k
    przy czym nie podano typu tych opon - smiem twierdzic ze to
    "prawdziwie letnie" a nie caloroczne z nazwy.

    http://www.youtube.com/watch?v=-WIkTiDmKHk

    http://www.youtube.com/watch?v=ABdxgU8rdq4

    J.

  • 18. Data: 2012-07-25 16:46:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/07/2012 14:20, anacron wrote:

> [...]
    > aby warto było wydawać na to pieniądze. Co roku w zimę jestem na
    > nartach, co roku na letnich i jakoś nie robiłem auta, nie zginąłem i

    I pewnie dlatego w Londynie autobusy z zajezdni nie mogły wyjechać, bo
    spadło 3cm śniegu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-07-25 18:45:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O Barumach nie wiem nic, ale Rain Expert miałem w 2 samochodach. To są
    > opony budżetowe, choć spełniają swoją rolę. Mimo głębokiego i
    > zdecydowanego bieżnika np zimą są bardzo słabe,

    Bo to nie są opony których używa się zimą.
    Jak ktoś chce jeździć na deszczówkach zimą, to nie ma takich, które spełnią
    to zadanie choćby zadowalająco.
    Deszczówka to opona z reguły typowo letnia.

  • 20. Data: 2012-07-25 18:46:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tak, bo zimowa na śniegu jest jak przylepiona, kolce się jej wysuwają :)

    > Nie mogę się z tym zgodzić.

    ROTFL !!!!
    Ty się przeważnie godzisz tylko z jakimiś głupotami.