  • 1. Data: 2009-03-04 08:19:30
    Temat: ktore lepsze buty
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Przymierzam się do kupna butów na ścigacza.
    Znalazłem także wersję półbuty (sidi streetburner). Pytanie które są lepsze
    te wysokie czy półbuty?
    Bezpieczniejsze chyba są wyższe? a te półbuty to raczej chodzi o wygodę i
    lato żeby noga się tak nie pociła?

  • 2. Data: 2009-03-04 08:23:05
    Temat: Re: ktore lepsze buty
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "bbl" <b...@y...com> wrote in message
> [...]
    > lepsze te wysokie czy półbuty?
    > Bezpieczniejsze chyba są wyższe? a te półbuty to raczej chodzi o wygodę i

    Kilka dni temu byl sobie watek "Jakie buty na motocykl":
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_frm/thread/4048049f786c248b#
    Moze kolega znajdzie tam informacje pozyteczne w dokonaniu najlepszego
    wyboru.
    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 3. Data: 2009-03-04 09:53:32
    Od: p...@g...com

    Nie kupuj krótkich butów. Po pierwszym upadku, gdy zostanie Ci noga
    pod moto i zacznie szorować kostką po asfalcie zrozumiesz dlaczego ;)
    Albo gdy motocykl upadnie Ci na niczym nie usztywnioną kostkę łamiąc
    ją. Wysokie buty, nie muszą być gorące w lato. Zobacz ofertę Daytony,
    oni mają wysokie buty letnie w ofercie z tego co pamiętam.
    Pozdro
    Przemek

  • 4. Data: 2009-03-04 15:26:27
    Od: Cerb <g...@g...com>

    On 4 Mar, 10:53, p...@g...com wrote:
> [...]
    > pod moto i zacznie szorować kostką po asfalcie zrozumiesz dlaczego ;)
    > Albo gdy motocykl upadnie Ci na niczym nie usztywnioną kostkę łamiąc
    A to myślisz że te tzw. półbuty nie sa w żaden sposób usztywnione ?
    Miałeś je chociaż w ręku ? Kostą po asfalcie ?! Przecież bbl nie pisze
    o jeździe w adidasach tylko Sidi Streetburner, butach za kostkę ! I
    Naprawdę solidnie opancerzonych. Lepiej niż niektóre wysokie buty
    turystyczne.

    Cerb+zielony Z1000